Blazer
Kom frisk med bedste bud på steder at anskaffe en topfed blazer ?
På forhånd tak.
Svar
Købte en fed en i en genbrugsbutik for 50kr Icon_e_biggrin1
Svar
Jeg går altid ind i en rigtig herretøjs butik,de afsløre sig selv ved at der ikke er en helvedes høj musik,og der er heller ikke en ung mand med hængerøv som venter på fyraften der skal forestille betjeningen,men derimod en ordenlig betjening/service. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Ja, det har også været min metode, men jeg vil gerne prøve noget lidt mere, end bare gå ind og pil ned af stativet Icon_e_wink
Svar
Køb en du synes er fed og som passer godt, gå derefter til en skrædder og få den tilpasset så den bliver perfekt! ;)

//Berg
Svar
KimT Skrev:Ja, det har også været min metode, men jeg vil gerne prøve noget lidt mere, end bare gå ind og pil ned af stativet Icon_e_wink

Hvis du er "klar til det" hvorfor så ikke prøve at få en skrædder syet,
har selv tænkte på det næste gang jeg skal have et suit,
sidst jeg tjekkede var det ikke så meget dyrere end hvis man tog en mærkevare fra stativet.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Ja, det var i bund og grund nok også min ide, måske nogle kan anbefale nogle gode steder?
Jeg har google en del, men synes ikke rigtig jeg har fundet det helt rigtige.
Svar
jeg måtte bestille en i scotland for at få en jeg ville have. .en tweedjakke.. Tror en skrædder syet i Dk er dyr...

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
Man kan få taget sine mål, og så få en kinamand til at sy den og sende den herop. Det skulle efter sigende være ganske lækker kvali.
Svar
Hej Kim

Det kommer meget an på hvad du er til
Skal du have en trendy en med nogle friske snit eller skal du have en rigtigt solid jakke i en mørke farve som de flest vælge når de får syet deres først jakke

Hvis du skal have en syet så er London et rigtigt godt sted at starte
Der ligge da også et par steder i Kbh.

Vil tror prisen alt efter hvilken metervare du vælger ligger på 8-15 for jakken og 3-6 for buks

Det er mange penge for et sæt men det holder også i rigtigt mange år.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)