Giv et godt råd
Tak for at i gider bruge jeres tid på en rookie som mig.
Jeg tror jeg vil besøge en butik der gør sig i vintage ure.
For ligesom at føle lidt på varene. Skulle det ende med et Omega, der jo faktisk var min første tanke,
melder jeg mig Baun. Jeg bor nemlig også på den grønne ø i midten Icon_mrgreen
Et godt bud på en god butik i vest Danmark, Anyone?
Svar
Peter Halse i Horsens har nogle Vintage Omega og der er også en butik i Odense som har lidt vintageure. Jeg er lidt usikker på hvor den er. Jeg har tilfældigt været derinde engang og var skuffet over udvalget.

Uhrmageriet i Århus har et pænt udvalg af Omega Vintage ure, men ikke så meget andet - og de er jo også lidt dyre.

Krognos og mølbak i Kbh. har udvalg - og du bliver vist nødt til at besøge dem, hvis du vil se mange Vintage ure af forskellige mærker. Især krognos har ure i den prisklasse du taler om.

..... og når du har været lidt omkring ses vi i Nyborg Icon_e_wink

vh baun
Svar
For lige at slutte tråden.
Efter at have "været lidt omkring" har jeg fundet hvad jeg søgte.
Et 1960 Eterna 139T.
Tak for hjælpen. Især tak til Baun, som jeg havde den glæde at besøge. Det gjorde mig noget klogere på vintage ure i almindelighed, og Omega ure i særdeleshed.
Der findes faktisk en butik i Odense, der er værd at besøge: Bruun i Overgade. Han har et stort udvalg i vintage ure.
Der fandt jeg mit Eterna.

Tak for denne gang.
Roland
Svar
Roland Skrev:For lige at slutte tråden.
Efter at have "været lidt omkring" har jeg fundet hvad jeg søgte.
Et 1960 Eterna 139T.
Tak for hjælpen. Især tak til Baun, som jeg havde den glæde at besøge. Det gjorde mig noget klogere på vintage ure i almindelighed, og Omega ure i særdeleshed.
Der findes faktisk en butik i Odense, der er værd at besøge: Bruun i Overgade. Han har et stort udvalg i vintage ure.
Der fandt jeg mit Eterna.

Tak for denne gang.
Roland

Må vi så få et billede, så vi kan beundre et super vintage ur.

vh baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)