Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Peter Halse i Horsens har nogle Vintage Omega og der er også en butik i Odense som har lidt vintageure. Jeg er lidt usikker på hvor den er. Jeg har tilfældigt været derinde engang og var skuffet over udvalget.
Uhrmageriet i Århus har et pænt udvalg af Omega Vintage ure, men ikke så meget andet - og de er jo også lidt dyre.
Krognos og mølbak i Kbh. har udvalg - og du bliver vist nødt til at besøge dem, hvis du vil se mange Vintage ure af forskellige mærker. Især krognos har ure i den prisklasse du taler om.
..... og når du har været lidt omkring ses vi i Nyborg
vh baun
•
Svar: 4
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
For lige at slutte tråden.
Efter at have "været lidt omkring" har jeg fundet hvad jeg søgte.
Et 1960 Eterna 139T.
Tak for hjælpen. Især tak til Baun, som jeg havde den glæde at besøge. Det gjorde mig noget klogere på vintage ure i almindelighed, og Omega ure i særdeleshed.
Der findes faktisk en butik i Odense, der er værd at besøge: Bruun i Overgade. Han har et stort udvalg i vintage ure.
Der fandt jeg mit Eterna.
Tak for denne gang.
Roland
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Roland Skrev:For lige at slutte tråden.
Efter at have "været lidt omkring" har jeg fundet hvad jeg søgte.
Et 1960 Eterna 139T.
Tak for hjælpen. Især tak til Baun, som jeg havde den glæde at besøge. Det gjorde mig noget klogere på vintage ure i almindelighed, og Omega ure i særdeleshed.
Der findes faktisk en butik i Odense, der er værd at besøge: Bruun i Overgade. Han har et stort udvalg i vintage ure.
Der fandt jeg mit Eterna.
Tak for denne gang.
Roland
Må vi så få et billede, så vi kan beundre et super vintage ur.
vh baun
•