From a viewer's eye: The Tudor Black Bay>>>>
#1
http://www.watchwallpapers.com/tbbreve.htm
Svar
#2
Fin anmeldelse og velkommen hertil, Jocke Icon_e_wink
Svar
#3
Helt utroligt flotte billeder Icon_not
Svar
#4
Hej

Jeg er også helt vild med Tudor Black Bay, ejer en på lænke, som er en af mine absolutte keepers. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
Svar
#5
Imponerende billeder af et flot ur!!

Kan du (eller andre) forklare mig Tuders forbindelser med Rolex?

Jeg kunne godt tænke mig at updates med Tuders og Rolexs fællesskab.. Eller har de to mærker intet til fælles?
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#6
Hold nu kaje et smukt ur! Icon_drinks
Medfølger den rustikke læderrem som standard fra Tudor? For den spiller jo super godt med skiven hvis I spørger mig. Icon_clap
Svar
#7
Henrik A Skrev:Imponerende billeder af et flot ur!!

Kan du (eller andre) forklare mig Tuders forbindelser med Rolex?

Jeg kunne godt tænke mig at updates med Tuders og Rolexs fællesskab.. Eller har de to mærker intet til fælles?

Tudor er sub brand. Google det. Det har været diskuteret til hudløshed flere gange.
Svar
#8
Tudor og Rolex er ejet af de samme og kan i bund og grund vel sammelignes lidt med Toyota/Lexus.
Tidligere var urene mere ens, hvor i nyere tid er Tudor blevet mere sin egen.

Og hvis jeg ikke tager fejl, så bruger Tudor også stadig værker udefra, hvorimod Rolex jo laver sine egne.
Man har tidligere hørt Tudor omtalt som et fattigmands Rolex, hvilket vel skyldes at de kommer fra samme fabrikant og er billigere.
Efter min mening er de dog meget mere og jeg betragter dem helt som et selvstændigt mærke (selv om at de ikke er det)

JEG kunne godt tænke mig et Tudor (men jeg kunne tænke mig det meste Icon_e_confused )

Og mere relevant ifht. tråden, så er det nogle fantastiske billeder, Jocke Icon_party
Svar
#9
Ja, superflotte billederaf et lige så smukt ur,
Mener det leveres med en stofrem og enten en læderem eller en stållænke.
Og mener at prisen er ca halvdelen af en Rolex ( 26000 kr )
Svar
#10
Super flotte billeder. Og den læder rem er bare for lækker!
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"


Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)