Afstemning: Hvilken dato passer bedst.
7 Maj 2011
14 Maj 2011
[Vis resultater]

UR11 Så starter vi..........
Hej alle

JohnFyn og jeg har hermed påtaget os det betroede hverv at prøve at få UR11 til at hænge sammen Icon_e_biggrin
Der er lige et par åbne spørgsmål, som vi skal have afklaret hurtigst muligt, før vi rigtigt kan komme igang med planlægningen.

1. Hvilken dag (se afstemning) Den dato med flest stemmer inden D. 12. marts vil blive valgt, og herefter kommer der en tråd med nærmere detaljer. ---Klaret---

2. Vi kunne godt bruge en eller to mere i "udvalget" til at varetage et par opgaver. ---Mangler---

3. Hvis vi skal have en evt. ekstern taler eller ligende, så har vi også brug for en person med nogle gode kontakter. ---Klaret---

Så har du en lille smule ekstra tid, og vil du gerne hjælpe med UR11 (på Fyn) så pb mig eller JohnFyn, så skal vi nok sørge for at du får et par
opgaver Icon_e_biggrin

Vi glæder os til at se jer til årets begivenhed UR11
Svar
Jeg kan begge dage så har undladt at stemme...
Simon Hedegaard
Svar
Jeg tager på studietur til Schweiz, med urmagerskolen d. 14... Så jeg stemte naturligvis den 7. Icon_e_smile
Svar
Med så mange interne kompetencer, kunne vi overveje om ikke der skulle være nogen fra vores egne rækker som kunne holde et oplæg...to eller tre oplæg af 30 minutter hver kunne være ret så spændende!
Harry Teicher

http://www.vintageseikoblog.blogspot.com

"That a wristwatch is a small celestial theater. It is a small sky." -Gabriel Gudding
Svar
2 indlæg á 30 min. ville passe fint Icon_e_biggrin
Så hvis nogle er friske, og føler de har noget at dele, sender i bare en PB.

Vi mangler også en person til et par opgaver. (det behøver ikke at være en fynbo, da det hele kan klares med en pc og internetadgang)
Her kræver det også bare en PB.
Svar
Super initiativ, John og Kim !!

Jeg kan desværre ikke deltage nogen af de foreslåede datoer, idet jeg er på 3 ugers kursus ved NATO School i Oberammergau i maj - men jeg vil ønske jer et super arrangement og glæder mig til gode historier og billeder her på forum ! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det er jeg ked af at høre Peter, men så må du lige få styr på dine prioriteringer Icon_e_wink

Og tillykke med dagen i går.....
Svar
Tak for tilsagnet om et foredrag til UR11
Du ved hvem du er Icon_cool

Det ser ud til at der er et rigtigt spændende indlæg på plads allerede Icon_e_biggrin
Svar
Jeg kan også begge dage - SUPER initiativ - glæder mig - begge dage går i kalenderen indtil videre, så frigiv når I kan
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Vi frigiver datoen D.12 marts
Men indtil videre ser det ud som den 7 maj iflg. afstemningen.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)