UR11 Nyborg Strand?
Jeg har spurgt Nyborg Strand om tilbud og det lyder:

Ankomst lørdag (i april/maj)
Kaffe/te + rundstykker
Mødelokale til 50 personer
Isvand + frugt
Formiddagskaffe/te
Ta' selv frokost (minus drikkevarer)
Eftermiddagskaffe/te + kage
3 retters middag + kaffe (minus drikkevarer)

Søndag: Morgenbuffet for dem der overnatter

Pris/person: 897,-kr.
Ved overnatning i dobbeltvær.: 1.370,-kr. (er inkl. de 897,-kr.)
Ved overnatning i enkeltværelse: 1.742,-kr. (er inkl. de 897,-kr.)

Ovenstående er baseret på ca. 50 deltagere.

Der er ca. 10.000 i "kassen" og derudover kan der laves auktion, lotteri......
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Bliver det ikke svært at få 50 tilmeldinger til den pris? Og hvad tid skal det starte? Fint med noget mad i løbet af dagen, det har manglet de sidste 2 gange......
Svar
Nej, hvor sjovt.
Jeg har ringet til dem tidligere i dag Icon_e_surprised Icon_e_biggrin
Dem der kunne hjælpe var dog gået for i dag.

Men tilbage til det tilbud du har fået.

Det virker som et heldags arrangement, der starter med morgenmad.
Hvor meget kunne man få prisen ned, hvis man droppede morgenmad og formiddagskaffe.
Så kunne man starte direkte med "tag selv frokost" umiddelbart efter ankomst.
Og så videre med det du beskriver.

Super initiativ.
Hvis du vælger at fortsætte og har brug for hjælp til hvad som helst, så er jeg frisk Icon_e_biggrin
Svar
Det største problem bliver, om weekenden er ledig i kalenderen Icon_e_biggrin Arrangementet lyde rrigtig godt.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Forslag til datoer Icon_e_biggrin
07 Maj 2011 eller 14 Maj 2011

P.s. har tidligere været til et par arrangementer på Nyborg strand og det var helt fint Icon_e_biggrin
Svar
Kim T Skrev:Det virker som et heldags arrangement, der starter med morgenmad.
Hvor meget kunne man få prisen ned, hvis man droppede morgenmad og formiddagskaffe.
Så kunne man starte direkte med "tag selv frokost" umiddelbart efter ankomst.
Og så videre med det du beskriver.

+1

Iøvrigt super initiativ... Men jeg tror det er de færreste der kan nå frem i tide så der er fuldt udbytte af morgen/formiddagsmaden, de fleste har sikkert et par timers kørsel dertil! Så er mere på at vi starter direkte ved frokosten, selvom jeg ser frem til en god ur snak og en masse kiggeri så det at skulle op ved 7 tiden en lørdag for at nå frem til morgenmaden er lige at stramme den lidt imho (dog er jeg så meget jyde at jeg nok lige skulle nå at få en bid med hvis jeg havde betalt for den!)

Men som skrevet tidligere, lækkert at der er nogen der begynder at tage stafetten op Icon_e_biggrin
Simon Hedegaard
Svar
Det lyder rigtig lækkert, MEN har I glemt at der er nogle der er arbejdsramt. Bl.a. Peter og undertegnede. Det er vist lidt derfor det altid før er startet efter arbejdstid.
Ellers kanon forslag.
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Lars Skrev:Det lyder rigtig lækkert, MEN har I glemt at der er nogle der er arbejdsramt. Bl.a. Peter og undertegnede. Det er vist lidt derfor det altid før er startet efter arbejdstid.
Ellers kanon forslag.

?

I Herning, da jeg var med til at organisere, der startede "registrationen" kl. 14, vidst nok. Men det var selvfølgelig også en lørdag, hvor f.eks. min mester har åben til 13, så det er vel egentlig også efter arbejdstid. Kan du uddybe?
Svar
RunesS Skrev:I Herning, da jeg var med til at organisere, der startede "registrationen" kl. 14
Jeg forestillede mig også at man startede med ankomst/frokost omkring kl.14.00
Og de 2 datoer jeg foreslog højere oppe er lørdage Icon_e_biggrin
Svar
JohnFyn........Tjek din PB Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)