Real Debate
#11
Der er forskel på at lyve og at sige sandheden på en pæn måde Icon_e_wink
Desuden har det slet ikke været et issue herinde, men det er mere en generel snak.
#12
Det er de folk, som jeg er mest uenig med, Rodney, som jeg lærer mest af - så tak for dine ærlige tilkendegivelser Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
#13
Joepete Skrev:Det er de folk, som jeg er mest uenig med, Rodney, som jeg lærer mest af - så tak for dine ærlige tilkendegivelser Icon_e_wink
Thank you for the kind words John Icon_smil Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
#14
Jeg siger ikke folk lyver om nogle ure herinde.........
men det undre mig at man på urforum.dk altid få at vide at ens nye ur nærmest er det fedeste ur planten jorden og forskelligheden er lig nul,
der er nærmest aldrig nogen form for saglig kritik det er bare den "klappen på ryggen" jeg mener vi skal undgå her på vores nye legeplads Icon_cool

Jeg tænker ikke på noget jeg har læst herinde det er mere for at fortælle hvor jeg syntes vi ikke skal havne,
det kan man jo så være enig eller uenig i og så har vi jo en debat i gang om det Icon_cool

Det er bla det vi snakker om her sammen med det faktum at nogle opføre sig som konger derinde der gør at jeg ikke syntes urforum.dk er hvad det var før i tiden,
der er mange derinde som har været med til at flytte min urviden/synspunkter men når jeg kigger forbi i dag ser jeg aldrig at der har været en god debat i gang med en masse gode forskellige vinkler og synspunkter om noget som helst,mit synspunkt på dette har ikke noget med min udelukkelse derinde fra at gøre den gik kun ud på uenighed mellem mig og på det tidspunkt 2 (nu 1) ledende personer på forummet om hvordan man opføre sig over for andre mennesker.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
#15
Bare lige for at være helt klar i mælet.
Jeg siger ikke at det er gjort, men "just in case"

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at vi undgår at tale grimt om andre forums.
Og specielt vintageure, som jeg selv har været glad for i mange år, og også ønsker alt godt i fremtiden.
#16
Helt enig Kim Icon_cool
det er bare det eneste jeg har at sammenligning med for at viser hvor jeg ihvertfald ikke syntes vi skal hen.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
#17
Kan kun svare for mig selv. Hvis jeg skriver at et ur er fedt, så er det fordi jeg mener det og den er ikke længere. Hvad andre gør må være op til dem, men håber da ikke at folk er så uærlige og ikke tør sige deres ærlige mening Icon_e_sad Icon_e_sad

Vil faktisk mene det er en skam for et sådanne forum, men har jo også tidligere skrevet, at jeg ikke personligt tror det er sådan Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
#18
Panerai Skrev:Kan kun svare for mig selv. Hvis jeg skriver at et ur er fedt, så er det fordi jeg mener det og den er ikke længere. Hvad andre gør må være op til dem, men håber da ikke at folk er så uærlige og ikke tør sige deres ærlige mening Icon_e_sad Icon_e_sad

Vil faktisk mene det er en skam for et sådanne forum, men har jo også tidligere skrevet, at jeg ikke personligt tror det er sådan Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Jeg kunne heller aldrig finde på at skrive fedt ur, hvis jeg ikke mener det. Det ville da være tåbeligt..... Men langt de fleste ure er da fede, undtaget: Alle JLC - Rolex Daytona - Alle Jacob & Co. - Panerai Radiomir - Bell & Ross instrument serien....
#19
Hmm - gad vide om jeg kunne finde på, at skrive et ur var grimt & dårligt, selvom jeg dybest set syntes det
var über cool .......... af bare misundelse? Det er sgu’ en svær størrelse det dér ærlighed Icon_sign
Jesper Geisler
#20
Er der forskel på om et ur er fedt eller lækkert Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)