Svar: 14
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Pelz Skrev:Lænken på mit SubC afgav også lidt lyde i starten, hvilket jeg fandt mærkeligt. Det er dog holdt op nu. Har haft uret siden september 2010 og jeg bliver stadig gladere for det 
"gladere for det...." HØRT!
Jeg er smiler hver morgen, jeg tager det på armen.
Kommer fra den tidligere model sub. og elsker de mange forbedringer/ændringer til den nye Sub.C.
Love it...!
•
Svar: 30
Tråde: 6
det er det fedeste - et spritnyt ur der knirker!
•
Svar: 461
Tråde: 62
Citat:Det må da samle skidt og på sigt give mere slitage?
vh baun
Jeg vil mene, at du har ret. Smøring med olie samler støv, små sandkorn og andet slibende skidt, så jeg vil fremover fravælge at smøre min lænke.
Venligst
Stefan Garvig
Tråde: 19
Modtaget Likes: 9 i 5 svar
Givet Likes: 8
Hvad med grafit eller talkum i stedet for olie?
•
Bjørn H._phpbb3_import15705
Unregistered
helt sikkert,der - - grafit til sort skjorte & talkum til hvid skjorte - det kan ikke gå galt
•
Svar: 4
Tråde: 2
Rolig rolig... købte selv en DeepSea for ca. to måneder siden, og jeg troede helt ærlig ikke mine egne øre da jeg kunne høre ledene knirke!! - helt ærligt er ur til 65.000,- SKAL det virkelig knirke!! Men ja det skulle det... Jeg overvejede flere ting, herunder bl.a. WD40... men heldigvis nåede jeg aldrig at overhælde min DeepSea med billig WD40... Efter ca. 14 dages brug - hver dag - ophørte knirken tl min store glæde

)
Vh Jesper
•
Svar: 400
Tråde: 22
Givet Likes: 2
Er i sikre på at det ikke er urværket der knirker ?
et helt uskyldigt spørgsmål
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
•
Svar: 17
Tråde: 4
Jeg har en Sea Dweller som knirker når jeg bevæger armen og det lyder som om det kommer fra den rotor der automatisk trækker uret op nogle der har oplevet det?
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Rasmusbn Skrev:Jeg har en Sea Dweller som knirker når jeg bevæger armen og det lyder som om det kommer fra den rotor der automatisk trækker uret op nogle der har oplevet det?
Den kan sagtens ha løsnet sig lidt og nu gå på bagpladen . du bær få det checket . der vil være slidmærker på indersiden af bagkassen
vh
•