Svar: 955
Tråde: 58
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har købt en ny original waffle gummirem, og den er meget behagelig og fed, men jeg savnede noget mere enkelt.
Jeg sad så med lænken og fik en ide.
Jeg kan rigtigt godt lide den specielle lås, så den vil jeg gerne beholde.
Tog en 20/18mm gummirem, skar den til, og voila:
Den er meget behagelig, og giver et mere roligt udseende
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg kan rigtig godt lide det store originale MM300 spænde. Ratchet funktionen er både simpel og genial - Seiko når de er bedst  Ser godt ud til en gummirem, synes jeg  Du er altså super god til at finde på ting, Kristian - hatten af for det
Hvor stort "hul" er der mellem gummirem og kasse med den monterede gummirem - har du et foto af det ?
De venligste hilsner, John
•
Svar: 74
Tråde: 4
Hold da op, ganske genialt lavet.
Det unikke træder frem, men bliver overstrålet af det simple og stilrene 'design'. Og man kan lige frem se, hvor lækker den må være på håndleddet!
Godt gået!
•
jacob jensen
Unregistered
Er ellers ikke til de helt glatte gummiremme
men den kombi der ser altså for lækker ud RESPEKT herfra
•
Joepete Skrev:Hvor stort "hul" er der mellem gummirem og kasse med den monterede gummirem - har du et foto af det ?
Når man har uret på, så er der stort set ikke noget hul. Den sidder lige hvor indhakket i kassen er, så der er plads nok, men det ser ud som om den slutter op til kassen.
Ved låsen har jeg skåret den så den har noget luft, som lænken også har. Det er for at låsen ikke rammer og "flosser" gummiet.
Det er denne jeg har på.
[url]"http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p2508h331s340-Watch-band-20mm-caou.html" o nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.watch-band-center.com/watchs ... -caou.html[/url]" o nclick="window.open(this.href);return false;
Lige denne rem kræver et større håndled. Andre remme vil nok kunne klare mindre. Grunden er at der er ikke så mange huller, der er et stort stykke fra sidste hul til remstiften. Mit håndled er ca. 20 cm.
Ved "kl. 6" siden er den skæret ved sidste hul. Ved "kl. 12" siden har jeg ikke skåret den, vil lige se når den har taget form, har den i tredje hul.
•
Hvordan er remmen, sådan rent komfortmæssigt, Kristian ?
Fra siden af, ser remmen kraftig ud, men når den er monteret, og ses lidt fra skrå eller fra oven, så er det som om, urkassen virker meget højere end remmen ... Hvordan virker det når den er på armen ?
Det kunne være, at man skulle give sig i kast med projektet - det ser godt ud, synes jeg
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Ser bare super ud. Bare som en tanke, og lidt til sammenligning med ex Omegas med trinløs indstilling og rolex ditto - hvad koster så sådan en spænde hos Seiko, hvis de sælges løse?
vh
•
I løssalg vil en MM300 clasp koste lige under 100 USD, vil jeg byde på.
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Det ser super godt ud.
•
Joepete Skrev:Hvordan er remmen, sådan rent komfortmæssigt, Kristian ?
Fra siden af, ser remmen kraftig ud, men når den er monteret, og ses lidt fra skrå eller fra oven, så er det som om, urkassen virker meget højere end remmen ... Hvordan virker det når den er på armen ?
Det kunne være, at man skulle give sig i kast med projektet - det ser godt ud, synes jeg 
Den er meget komfortabel, og god gummi kvalitet.
Jeg lavede tekrus tricket, det hjalp en smule
Den er 4mm tyk, så det er ikke en tynd rem, men den er lavere end hornene. Det er ikke noget der generer mig, men nogen vil måske foretrække noget tykkere.
•
|