Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
lajzen Skrev:LarsB Skrev:Hvis man ikke kan sige noget pænt, skal man jo nok holde sin k...
Nej der tager du fejl, hvis man ikke må sige sin personlige mening om et ur i en god tone hvor er vi så henne 
Enig selvfølgelig kan og skal man da sige sin mening, når man bliver spurgt som her. Det er vel ideen med at vise uret i dette tilfælde. (ud over det rent markedsføringsmæssige vil jeg tro)
Noget andet er, når nogen har købt et ur og herefter glædestrålende blot viser uret frem for os. Her mener jeg måske ikke kritik af købet/uret er nødvendigt. I hvert fald afholder jeg mig fra det.
Hvis køberen derimod viser uret og skriver "Hvad synes du om det?" så er der naturligvis grund til at tilkendegive sin ærlige mening, men stadig som "lajzen" også skriver i en god tone.
Det er nok overflødig at sige, at det viste ur set med mine øjne, er "fuldstændig umuligt". Både størrelse og design er uheldige - og dimentionerne er ganske forfærdelige.
vh Baun
•
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Det var ment som et hint omkring min holdning til uret, da jeg skrev, at hvis man ikke kunne sige noget pænt, så skulle man tie. Det er et mundheld, som jeg er vokset op med, men åbenbart ikke almindelig kendt. Det var ikke fordi, at jeg ikke turde sige, at jeg synes uret er lidt for meget. Det var heller ikke for at starte en debat om ytringsfrihed her.
Men jeg vil stadig gerne vide, hvad uret vejer.
Med venlig hilsen
•