Uformelt fyraftens-GTG i Aarhus på fredag
Som nogen sikkert har bemærket via TimeToWatch's facebook side, er vi et par stk., der har planer om et uformelt GTG i Aarhus på fredag, og mente det måske kunne være sjovt at invitere lidt bredere ind, for at få lidt nye røverhistorier Icon_e_wink Vi mødes bare på en café i det centrale Aarhus til en fyraftens øl og social hygge. Skulle nogen have lyst til at kigge forbi er man velkommen. Smid mig en mail på <!-- e --><a href="mailto:info@timetowatch.dk">info@timetowatch.dk</a><!-- e --> for nærmere information om tid og sted. Der er IKKE tale om et større helaftensarrangement, med mindre den ene øl tager den anden Icon_drinks

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Ville gerne, men har et andet mini GTG lige uden for Horsens fredag aften Icon_e_wink
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:. Der er IKKE tale om et større helaftensarrangement, med mindre den ene øl tager den anden Icon_drinks

/Mads
Der er lidt for langt til Aarhus men -
Citat:med mindre den ene øl tager den anden
- Sandsynligheden for det er vel ikke meget større end sandsynligheden for at natten er mørkere end dagen eller at dronningen skulle afslutte nytårstalen med et "Gud bevare Danmark" - så næh nej, det sker sikkert ikke, alle er hjemme 20 minutter efter
Mor jer Icon_e_biggrin1
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ja jeg glæder mig i hvertfald....
Svar
Jeg gad dælme godt, men har desværre andre planer.

Har dog heller ikke noget spændende urrelevant endnu, så I går ikke glip af noget spændende her fra Icon_e_biggrin1 Men jeg er helt sikkert frisk på noget GTG her i Århus en anden god gang!

Hav endelig en hyggelig eftermiddag/aften :)
Svar
Jeg havde håbet der ville være mulighed for at dukke op, men desværre....

Måske næste gang.

Sendt via Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)