31-01-2011, 10:16 PM
"Den gamle" Kermit, - stadig en af mine foretrukne.
|
Hviket Rolex bærer du idag.
|
|
31-01-2011, 10:16 PM
"Den gamle" Kermit, - stadig en af mine foretrukne.
02-02-2011, 03:09 AM
Hej Magnum
Den ser nu lidt sjov ud på den rem, jeg foretrækker nu lænken når vi taler Rolex, men ellers er jeg mest til rem, men når din 16750 har lænke på er den jo næsten magen til uret, som bliver båret i Magnum, og jeg er iøvrigt en stor fan af serien. MVH Peter
02-02-2011, 05:20 PM
Og så var det tid for at 16710 fik et hvil medens 16570 fik lov til at komme med på kontoret i dag. Og som altid (selvom billedet ikke helt tydeligt viser det med viserne lige oveni hinanden) står 24h viseren på en alternativ tid.
![]() /Bjørn. Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
02-02-2011, 09:39 PM
bjorn_e58 Skrev:rolexson Skrev:Sjovt nok, min far sværger også stadig til sin HP 15c (lommeregner).Det er nu en 16C - en af de meget få lommeregnere, der er konstrueret til at regne både decimalt, oktalt, binært og hexadecimalt. Ha ha Formoder du er en 1958'er Bjørn. Jeg er så 10år yngre og jeg formoder Mads er en kende yngre end mig Min HP verden hedder: 1: HP41CV, med kortlæser og math1 modul Blev købt i gymnasie tiden og solgt i løbet af 2år på ingeniør studiet 2: HP28SX Købt i USA. Købte 10hjem og havde 1 gratis til mig selv 3: HP10B Finansregner benyttet på HD 1 del. 4+5 HP32S + HP32SII Den første fik jeg af min chef da han ikke kunne finde ud af at justere kontrasten og havde skiftet batteri 3 gange. Så han ville smide den ud men jeg kunne da godt få den. Efter lidt "C" plus "+" samtidigt fik jeg kontrasten indjusteret. Den anden fik jeg af en kollega da han var træt af at han ikke kunne slide lommeregneren op. Jeg fik HP'en og han købte en ny Texas.. Måske vi skulle lave en lommeregner tråd på off topic? P.S. Dagens Rolex er et Daytona med hvid skive..elsker hvide skiver.. Med venlig hilsen
Hans Jørgen ------ There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation. W. C. Fields
04-02-2011, 03:27 AM
Hej
For engangs skyld opretter jeg en tråd, og så bliver den kapret af en lommeregner, og alle dem der skriver om deres lommeregnere har adskillige Rolex ure at tage på, men fortsæt endelig, da det jo i grunden også er lidt hyggeligt, med en hyggetråd hvor folk ikke kaster mudder på hinanden. MVH Peter
04-02-2011, 05:43 PM
Hej Peter,
Undskyld at jeg lige anvendte en lommeregner som baggrund for det billede Jeg har ikke skiftet i dag, så det er stadig min hvide Explorer-II, der pryder venstre håndled. Og så spottede jeg en helguld Datejust på lænke da jeg var på værtshus og spise frokost. Men jeg tror ikke ejeren af den er aktiv her. Men en af tjenerne på Skt. Peder bærer altså en Datejust i guld i dag! /Bjørn. Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
09-02-2011, 03:03 AM
Hej Larcovic
Det er dejligt med et billede af et helguld Rolex Submariner, da de efterhånden er meget sjældne på de her kanter. MVH Peter
10-02-2011, 03:31 PM
Det er nok rigtigt, Peter. Men din post inspirerede mig til dagens urvalg - med et billede UDEN regnemaskine som baggrund!
![]() /Bjørn. Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
11-02-2011, 03:25 AM
Hej Bjørn
Jeg bliver næsten helt blød i knæene, når jeg ser et Rolex i helguld, for sådan et mangler jeg nu engang i min lille samling, men jeg synes at du skal fortsætte med dine baggrundsbilleder om det er en lommeregner eller en bil er jeg da ligeglad med, da du tager nogen fine billeder af dine Rolex. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|