24-01-2011, 05:05 PM
Det gode er prisen 240 Euro som jeg stadigt finder helt OK for en helt original stål kronograf med det fine valjoux 23 kolonnehjulsværk. Faktisk ser man tit knasthjulskronografer i chrom til den pris. Det skidte er, at den skal ha en 1000 kr seddel bundet på sig for en rensning, men det er jo gambling over nettet.
Den går perfekt og alle funktioner virker, men jeg kan ikke holde ud at se balancen "hive efter vejret" for hvert slag.
Jeg har godt nok v 23 i forvejen, nogen stykker, men ikke nogen med de der skibsformede pushers som jeg bedre kan lide end de almindelige firkantede.
Skiven er jeg også fint tilfreds med. Et herlig vintage farvesammensætning i rimelig stand, og fint patineret tritium i viserne som passer til skiven.

pæn bagside fra tiden (lad os sige 1953-58)

Snavset så jeg ikke før jeg fotograferede, men jeg skal nok selv pudse den fin uden at æde ret meget materiale - den er helstål så det er ikke noget der ikke kan blive fint.

vh
Den går perfekt og alle funktioner virker, men jeg kan ikke holde ud at se balancen "hive efter vejret" for hvert slag.
Jeg har godt nok v 23 i forvejen, nogen stykker, men ikke nogen med de der skibsformede pushers som jeg bedre kan lide end de almindelige firkantede.
Skiven er jeg også fint tilfreds med. Et herlig vintage farvesammensætning i rimelig stand, og fint patineret tritium i viserne som passer til skiven.

pæn bagside fra tiden (lad os sige 1953-58)

Snavset så jeg ikke før jeg fotograferede, men jeg skal nok selv pudse den fin uden at æde ret meget materiale - den er helstål så det er ikke noget der ikke kan blive fint.

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)