Hvis det endelig skulle være quartz..
jacob jensen Skrev:Alt det andet der er blevet bragt ind i tråden vil jeg ikke kommenter på men holdning er kendt
jeg forstår bare ikke at man kan kalde folk de værst ting som hannover gør,og så derefter være enig med Mads i at der mangler mere gentleman ånd i forummet.

Alle må da have deres holdninger og meninger uden at skulle stå skoleret over for nogle,
hvad der er rigtig for den ene behøver jo ikke være det helt rigtige for den anden Icon_rolleyes
Det har jeg aldrig påstået - men hvad er det for værste ting jeg kalder folk mon?

Jeg tror du henviser til tape tråden. Her mener jeg stadigt ikke det var et spørgsmål om meninger. Det var et spørgsmål om at du og Torben ikke anerkendte at det kan skade (vil skade) med nato over lang tid. Jeg synes det er helt fint at ville leve med skader, men I latterliggjorde det. Det kan jo også være noget helt andet du refererer til?

Jeg erkender at du og jeg lever to helt forskellige verdener, men jeg mener ikke jeg sådan kalder folk de værste ting. Jeg brokker mig over visse ting, men har du ikke eksempler på nogen slemme ting jeg har kaldt folk? Gerne lige med henvisning til tråden så jeg dels kan lære, dels kan forstå sammenhænget.

Jeg prøver klart at opføre mig ordentligt, men ja jeg kan da sagtens skrive at jeg synes folk bidrager til religionskrig eller er korsangere (ofte så med en formildende smiley fordi det er lidt plat - pjat) - eller at noget virker som at ville ha krig - men jeg SYNES ikke jeg kalder folk noget slemt.

Jeg erkender jeg synes forum for ofte har en dårlig tone - og skal måske holde mig væk, det KAN jo sagtens være mig der ikke passer ind.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Hvis jeg ikke tager fejl HAR der stået i dit svar til korsbek at hans trang til ikke at ville give slip var SYGT
det mener jeg er klart over stregen,men jeg kan tage fejl og så skal jeg da være den første til at undskylde. Icon_question

jeg mener der skal være plads til alle herindeogså dig John jeg sætter stor pris på flere af dine indlæg
men jeg syntes også du nogle gange prøver at belære andre og ser deres holdninger som angreb på din person(hvad de ikke er)
jacob jensen Skrev:Hvis jeg ikke tager fejl HAR der stået i dit svar til korsbek at hans trang til ikke at ville give slip var SYGT
det mener jeg er klart over stregen,men jeg kan tage fejl og så skal jeg da være den første til at undskylde. Icon_question

jeg mener der skal være plads til alle herinde også dig John jeg sætter stor pris på flere af dine indlæg
men jeg syntes også du nogle gange prøver at belære andre og ser deres holdninger som angreb på din person(hvad de ikke er)

Jeg har aldrig opfattet noget som angreb på min person. Du taler åbenbart om nato og tape og jeg synes du og Torben kaldte det piget og andet pjat at tape en bagside for at undgå mærker efter års brug af nato.
Du kan gi pokker i problemet - men du/I må bare først skrive, at YES det kan lave mærker - og så skrive at det gir du pokker i, inden du og Torben gør tråden til grin (fordi I ikke tror/troede det var et problem).

Jeg mener det at skaber problemer herinde, at det nogen gange kan være svært at tale om ET mærke, uden "korsangere" fra et andet mærke, straks mener de skal træde i forsvar og få deres mærke nævnt 12 gang i tråden. Kindergarten synes jeg faktisk, men det er jo dynamikken i et forum, så det må jeg/man leve med.

Jeg ved jeg kan provokere, men tror også at de fleste som rammes tager det i ret strakt arm (jeg tror Willy lever ret godt med det f.eks. Icon_e_smile ), og jeg kalder måske folks optræden et eller anden, men kalder ikke personen for "dum" eller "idiot" eller andet vil jeg påstå (tankerne derimod er jo toldfrie Icon_e_smile ).

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
tråden låst, igen igen.

Mikael

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)