20-12-2010, 11:51 PM
N/A
|
Ulykkelig kærlighed..
|
|
20-12-2010, 11:51 PM
N/A
21-12-2010, 12:06 AM
Altså,, hvis jeg forstår jer korekt, så er der faktisk ikke tale om et ur med den helt store mystik i, men derimod et helt usansynligt dyrt mærke, som kun få af os "dødelige" nogensinde kommer i nærheden af..
21-12-2010, 12:10 AM
IWC laver også ure til os dødelige
men det er et af de helt store fine gamle mærker med masser af know how vi her taler om. Gå en tur på nettet der kan du finde masser af info om IWC,det er et lækkert mærke med ure i meget høj kvalitet og man finder hurtig ud af at vi her ikke taler om rapper bling bling,de køre nærmest den direkte modsatte stil
21-12-2010, 12:28 AM
Enzaie Skrev:Altså,, hvis jeg forstår jer korekt, så er der faktisk ikke tale om et ur med den helt store mystik i... Hvordan kan du komme til den fejlagtige konklusion? JK
21-12-2010, 12:31 AM
JK Skrev:Ja, det er jo netop det fuldstændig fantastiske indre det handler om........Enzaie Skrev:Altså,, hvis jeg forstår jer korekt, så er der faktisk ikke tale om et ur med den helt store mystik i... Komplikationer og håndværk, som nærmest rækker ud over min fatteevne. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
21-12-2010, 12:38 AM
Mærket IWC spænder lige fra almindelige luksusure med standard værk til priser fra omkring 20 K til det helt dyre ure, som det du har fundet.
I lighed med mange af de store og kendte luksus brand laver IWC relativt få ure med meget fine værk med mange komplikationer. Dels fordi de kan sælges men også som et "Statement" "Vi kan lave top luksus komplikations ure"!!!! Den høje pris fremkommer fra de mange, mange timer der er lagt i udvikling, forarbejdning og "usansynlige" detaljer. Men selvfølgelig bliver der også lagt fortjeneste og "brandværdi" oveni. Jeg skal ikke kloge mig på hvor store dele af hver. Urene er unikke og sammen med andre lige så fine ure udtryk for noget af det ypperste mekanik menesket kan frembringe. Ganske enkelt. Og det er der en del mystik i også vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
21-12-2010, 12:42 AM
Kim T Skrev:Komplikationer og håndværk, som nærmest rækker ud over min fatteevne. Jep, tog billeder af tegningerne til deres grand comp... lommeur da vi var på fabrikken med urmagerskolen, der var en af de ansatte der var ved at hente mit kamera, men blev forhindret af vores rundviser.... Tror det største antal dele jeg har haft med at gøre er omkring 300 - 350 dele, det er rigeligt så tør ikke tænke på over 600 dele adskilt.... Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte... John Rusel 1819-1900 Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/ Mvh Lars
21-12-2010, 12:45 AM
Pardon, i har ret jeg har draget en forhastet konklusion.
Det er mere mærker som Breitling og AP gangster rapperne går med:D http://blog.breitlingsource.com/2008/11/...s-wearing/ Vh
21-12-2010, 12:48 AM
Der skal nok være rige gangster rappere der også gerne går med dette - jeg synes billederne er lidt uheldige med lidt for meget spejl i lunetten, men for pokker da for et værk, så HVIS der skulle være en gangster rapper med for mange penge, så har han i det mindste MÅSKE også smag
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
21-12-2010, 12:51 AM
Der er mange fordomme om de forskellige mærker
personlig har jeg altid set Jacob & Co som et gangsterrapper ur,men om det passer ved jeg faktisk ikke |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|