Kan nogen hjælpe med Zodiac
Kan nogen hjælpe???
Jeg har et Zodiac Sea Wolf Automatic købt i ca 74, idag med revner i glasset men ellers i rimmelig stand, jeg har kun brugt det i nogle få år dengang, men det går stadig fint når jeg tager det på idag og jeg syntes også at det er sjovt at bruge det for tiden, det trænger dog nok til rensning og smøring samt nye pakninger,
MEN kan det batale sig ??? hvor godt et ur er det faktisk ? kan glaset skiftes, kan der feks. skaffes en ny lænke til det og hvem kan man betro at lave det og hvad koster det ca. ?, jeg mener at fabrikken Zodiac blev solgt til ? for ca 10 år siden så findes der reservedele til det idag ? jeg har været flere steder med det uden at få svar eller hjælp så kan nogen af jer experter hjælpe mig, please...!
Svar
Zodiac sea wollf er rimeligt kendt og med mindre det er meget skadet, kan det absolut renses og sættes i stand. Ja der kan fås glas til det og det kan også pudses op.
Original lænke tror jeg ikke bliver let, men der er en del se wollfs på f.eks amerikansk ebay, og der kan man måske finde en der ikke går, men har lænke. Ellers ville jeg give det en læder eller natorem
Du skriver ikke hvor du bor. Et hurtigt bud på en urmager i Jylland = Halse i Horsens, København, JP ure, Krognos, Frederiksberg alle
Slag på tasken, men hør dem lige over telefonen, ca 1300 til 1500 med nyt glas skal klare den, og det kan du ikke købe det for i nyistandsat stand med nyt glas, men omvendt, det er heller ikke den helt store fortjeneste hvis du bagefter vil sælge
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
1000 Tak for svar, jeg er fra Kbh. og vil prøve en af de anviste urmagere..
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)