Hvad ville du vælge?
Speedmaster Broad Arrow 1957

I rødguld med lænke Icon_mrgreen
Mvh Kim 
Svar
Chronograph: Omega Speedmaster med følgende ref. nr. 311.30.44.50.01.001

Dress og evt. hverdag på kontoret: Rolex Milgaus med det alm. glas, da det grønne ser lidt finurligt ud.

Det fede alternativ: PAM 292 el. PAM 352.

Og så er der lidt mønt tilbage til noget andet hyggeligt såsom tøj.
Svar
Hej

Jeg har lige fornyligt valgt, og det blev et AP 26300 med brun skive. Dette kunne jeg sagtens leve med, som mit eneste ur.

At jeg nok engang imellem ville blive træt af uret, er så en anden sag. For det er jeg sikker på at jeg vil blive, uanset hvilket ur det måtte være.

Selv med det fedeste ur, bliver det stadigvæk dagligdag og det er da også en af grundene til, jeg bruger forholdsvis meget tid på at glo på andre folks ure på internettet Icon_mrgreen

Mvh
Thomas
Svar
Faldt den sum penge ned i skødet på mig, så blev de skudt af på en ferietur med familien og en ny PAM Icon_e_wink Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Hej Stenbukken

Med en sådan en sjat penge kan du jo få en af de nye Breitling med inhouse værk, og der kommer en Navitimer der er limiteret med det værk, men der kommer kun ganske få styk til Danmark. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
når du kan finde på at bruge 60k på et ure så næste gange bliver det også næmmere at bruge 80k, 100k, osv Icon_razz
Svar
Hmm der er mange muligheder. Umiddelbart ville jeg nok vælge et AP RO Jumbo eller måske et AP RO Chrono som Thomas. Et Daytona kunne også komme på tale, men så skulle det nok være i guld. Stål modellernes skivedesign fanger mig slet ikke Icon_e_sad Et Vintage Rolex SD ref. 1665 kunne også være en mulighed, men når vi kun taler ét ur, er et dykkerur ikke allround nok for mig Icon_e_sad

Og til alle jer der ville bruge pengene på noget andet end ure, kan jeg kun sige at det jo kommer an på så meget. Hvis ferien, motorcyklen, buketten til konen, pensionen, osv. ALLEREDE er i budgettet, og der stadig er 60 k til overs, hvad ville I så vælge?

/Mads
Svar
For 60 K burde du ku' finde et flot IWC Big Pilot - det er et fantastisk ur - har et selv! Icon_cool

Var det mig der havde 60 K ville jeg overveje et PAM, måske et 233 eller 312 - de overskydende penge ville jeg smide i nogle højrisiko aktier og måneden efter kunne mit nyindkøbte PAM så få selskab af et AP ROO SAFARI.

//Berg

//Berg
Svar
Jeg ville nok ikke bruge så meget på eet ur til hverdagsbrug, men skulle jeg alligevel, ville jeg nok undersøge hvad PP, AP eller IWC kan tilbyde i stål til prisen.

Jeg kunne derimod godt finde på at købe et Omega Vintage til den pris. Et tidlig Speedmaster i mint stand med box og papir eller et Constellation i guld med den rigtige lænke box og papir - også et Seamaster Chrono med cal 321 i guld med det hele ville rykke. Ingen af dem ville jeg dog bruge til hverdag. Der er nok også andre Vintage Omegaer som ville rykke, men jeg har ikke kigget så meget efter ure i den prisklasse.

vh Baun
Svar
Jeg ville købe den IWC Ingenieur ref. 1832, som er til salg i München

JK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)