Svar: 420
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
DanBS Skrev:Tak for ...
..... GTG i Sønderjylland til sommer, samtidigt med Peter er på camping.
så ligge jeg gerne hus til.
..og den er jeg så med på. Ellers har jeg plads i ringridningens højborg
Når du nu er grøn, hvad gør du så i af ure?
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Svar: 573
Tråde: 49
Modtaget Likes: 33 i 18 svar
Givet Likes: 6
Hej Hans Jørgen
pt har jeg kun et Seiko Monster, men efter at have Peter´s Paneraier i hånden i går er den store jagt sat ind efter et Pam.
efter jeg så Baun´s vintage Omegaer kunne jeg godt finde på at købe et at dem skal dog bare lige sætte mig lidt ind i Omega vintage verden.
har også hørt at du har en meget fin samling, hvad indeholder den alt?
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej DanBS
Jeg tror på at vi skal mødes til næste sommer over en Bajer, eller måske en kasse, og snakke Panerai, for jeg tror at du tænder på det ligesom mig, for så kan du glemme de alt for små Rolexer.
MVH Peter
•
Svar: 573
Tråde: 49
Modtaget Likes: 33 i 18 svar
Givet Likes: 6
Ja det fandt du vist ud af havde svært ved at slippe dine
men du ved jo hvor jeg bor så vis du tager et par Pams med så har jeg et par øl klar.
•
Svar: 420
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
DanBS Skrev:Hej Hans Jørgen
pt har jeg kun et Seiko Monster, men efter at have Peter´s Paneraier i hånden i går er den store jagt sat ind efter et Pam.
efter jeg så Baun´s vintage Omegaer kunne jeg godt finde på at købe et at dem skal dog bare lige sætte mig lidt ind i Omega vintage verden.
har også hørt at du har en meget fin samling, hvad indeholder den alt?
Hej Dan
Den største del af mine Omegaer består af dress ure med caliber 560 som der kun er lavet 3000 stk af I forskellige referencer. Men jeg har også en del andre Omegaer... og andre mærker

Jeg har haft en Panerai Marina, men solgte den fordi jeg fandt den for stor. Efter jeg så Peters fine samling er jeg også blevet tændt (igen).
Jeg må have en Panerai igen...
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Dan og Hans Jørgen
Det er da lidt utroligt hvad min lille samling af Paneraier kan gøre ved jer, for bliver man først fanget af mærket er der ingen vej tilbage, jeg solgte selv mit første Panerai, da jeg troede at det bare var en dille, og sådan gik det også med nummer 2 3 og 4, og så fandt jeg ud af at jeg slet ikke kunne undvære lidt Panerai, og så købt jeg en Panerai Pam 2, og så fortsatte jeg lidt længere, med lidt flere modeller, og jeg er ikke holdt endnu.
MVH Peter
•