jacob jensen
Unregistered
Jeg ville helt klart tage SDeren med det samme jeg syntes det slår POeren på alle fronter (måske minus låsen)
men POeren har heller aldrig rigtig sagt mig det vilde,det gør jo også valget nemmere.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Kragbak Skrev:Er mere bange for jeg kommer til at ærge mig over at jeg ikke købte et rolex...
Mon så ikke et Rolex er det rigtige for dig ?
PO´eren er også et lækkert ur, men det virker som om at du inderst inde har bestemt dig
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Du kan vælge at se sådan på det at køber du til en fornuftig pris kan du sælge igen skulle du fortryde og uden det store tab. Gå du efter denne model skal du nok købe brugt PO hvis den købes først.
Jeg ville tage SD'en. Den har alt det et dykkerur skal have og især historie som PO'en slet ikke har.
Mvh
Klaus
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Jeg ville helt klart gå efter et Seadweller, da det passer til de fleste lejligheder og samtidigt har den en god historie.
Endvidere er der tilsyneladende en formodning for at urets værdi vil stige som tiden går pga. de ikke længere laves. Kendere som sælgere påstår dette i hvertfald.
En PO med sort krans ser heller ikke dårlig ud dog mangler den charme som Seadweller har.
•
Mr. Korsbek!
Unregistered
Jeg tror også på Rolex'en......, men det er nu mere fordi jeg ikke er til ure som har coatning på begge sider af glasset, så min stemme går på Rolex.
•
Svar: 1,053
Tråde: 42
Givet Likes: 0
Begge ure er af høj kvalitet, men jeg ville tage en SD. Et klassisk Rolex dykkerur i høj kvalitet og med fine proportioner...
•
Svar: 340
Tråde: 8
I min verden, har PO'en bestemt klassikerpotentiale. Jeg kunne sagtens forestille mig dette... eller i hvertfald, senest når de engang opgraderer PO'en med et 8500-værk. PloProf'en er nok for speciel til at blive en klassiker (i hvertfald én, som folk går med

).
Hvem ved, så køb en kommende klassikker nu, inden den stiger i pris
/Peter
PS. Og husk nu, at selv klassikere har været nye engang
•
Citat:
"Kragbak Skrev:hej
Jeg er ny indenfor de mekaniske ure og står nu overfor valget af et fedt og klassisk mekanisk ur.
I den forbindelse har jeg et simpelt spørgsmål:
Skal jeg købe et brugt SD eller et nyt Planet ocean.
Jeg kan godt li begge ure, men prisen, prisudvikling, prestige og daglig brug er vigtigt for mig (selvfølgelig kan man vel sige
)
Håber på at få inspiration fra jeres oplevelser
Mvh Kragbak
Citat:
I would say that without a doubt the Rolex has much more prestige and is the better watch.But the Omega is very good value for the money and is a reliable and fairly easy to sell again watch.In the long term the Rolex is by far the better buy. Willy
•
Svar: 16
Tråde: 5
Hej
Jeg vil bare sige at valget blev et ROLEX SD 2008
Rolex Sea Dweller 2008
Citizen PINGO
•
Svar: 13,391
Tråde: 960