Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Super lækkert ur, som jeg selv har haft
1950 kassen er bare så lækker og sandwich skiven og lumen er i top
Tillykke med det
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 22
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Berg,
Nogen gode forslag til US hjemmesider hvor man kan gøre en god handel på et Panerai ur ?
Har lidt forbindelser i den retning af verden, men har nu aldrig tidligere troet at det kunne svare sig prismæssigt !!
Kasperk
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Kasperk Skrev:Hej Berg,
Nogen gode forslag til US hjemmesider hvor man kan gøre en god handel på et Panerai ur ?
Har lidt forbindelser i den retning af verden, men har nu aldrig tidligere troet at det kunne svare sig prismæssigt !!
Kasperk
Må jeg lige bemærke, at det er både forbudt, og mod god tone her på forum, at diskutere lette metoder til told/moms svindel eller andet lovstridigt - og med det i mente, se om der er et klart svar?
Ellers er der da mange ure til salg i USA - og import til DK op til hver og en, men herinde, går den ikke at anbefale - selvom nogen mener det er mere uskyldigt end almindeligt svindel med sociale ydelser eller skat. (skægt nok da det jo rammer de samme grupper med de manglende indtægter)
Det kan jo være jeg tager fejl, og Berg ved om handelsmuligheder inden for loven, og så er det jo top$
vh
•
Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hannover_dk Skrev:Må jeg lige bemærke, at det er både forbudt, og mod god tone her på forum, at diskutere lette metoder til told/moms svindel eller andet lovstridigt - og med det i mente, se om der er et klart svar?
Jeg skal nok holde mig til forumets regler og principper, men jeg var bare ikke klar over at det herinde ikke var ok at bestille et ur hjem fra USA betale ev. moms og told... så har man jo hverken snydt med told eller moms og derved bidraget med det man skal til den danske stat.
Hvad er så problemet, man følger jo spillets regler?
Fair nok, at det måske ikke er helt ok at købe et Ur i et land udenfor EU for derefter at tage det med hjem uden at fortolde den...
//Berg