Flighty og mesh
#11
Ja der er ikke noget som en Flighty på mesh!! Icon_cool

İmage

Søren
Svar
#12
Søren Ingvardsen Skrev:Ja der er ikke noget som en Flighty på mesh!! Icon_cool

Søren
jada denne er også fin på mesh:

İmage
İmage
İmage

İmage

vh baun
Svar
#13
Og Ploprof mesh
İmage

med fin-justerbar lås
İmage

İmage
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#14
Seamaster 300 og mesh.... Icon_e_biggrin
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#15
Flot arbejde der virkeligt klæder uret Icon_smil

Jeg er også ved at falde for mesh men er ikke helt klar over om jeg skal købe original eller uoriginal ?
Nogen bud?
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
#16
Jeg må nok konmstatere at kun original kan gøre det.

Jeg synes ikke at en ny mesh lænke rigtig klæder ure med meget patinerede visere og index som dykkeren Jon viser. det er smag og behag, men en så blank, ny lænke virker ikke rigtig på uret efter min mening. Faktisk er en mat læder rem super til ure med patina - eller en nato i en snæver vending.

vh Baun
Svar
#17
Baun Skrev:Jeg må nok konmstatere at kun original kan gøre det.

Jeg synes ikke at en ny mesh lænke rigtig klæder ure med meget patinerede visere og index som dykkeren Jon viser. det er smag og behag, men en så blank, ny lænke virker ikke rigtig på uret efter min mening. Faktisk er en mat læder rem super til ure med patina - eller en nato i en snæver vending.

vh Baun

Ikke uenig, det skal passe til uret. Hvad der så er der gør det er så op til en selv Icon_smil
Jeg kunne forestille mig min første mesh kunne blive på en PloProf eller en SHOM
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
#18
Baun Skrev:Jeg må nok konmstatere at kun original kan gøre det.
Jeg synes ikke at en ny mesh lænke rigtig klæder ure med meget patinerede visere og index som dykkeren Jon viser. det er smag og behag, men en så blank, ny lænke virker ikke rigtig på uret efter min mening. Faktisk er en mat læder rem super til ure med patina - eller en nato i en snæver vending.
vh Baun

Hej,

Jeg er enig med Per på begge punkter!!

Kun en original mesh kan gøre det Icon_e_wink

Og er ligeså enig i at min seamaster fortjener læder remmen og at det også er det som sidder på den i dag!!

Nogen kan måske huske min billede serie fra da jeg fik uret og der sidder den gamle originale brune læderrem på... SOM DER OGSÅ GØR I DAG Icon_e_wink

Enkelte dage kan mesh'en dog ryge på - hvis jeg risikerer at få våde hænder/arme...

Mvh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#19
Hej

Den gamle Seamaster 300 er nu engang flottest på læderrem, mesh lænken har for lidt patina til det ur. Icon_e_wink

MVH Peter
İmage
Svar
#20
Hey!

Endnu engang har doctor Halse skaffet et stk. Omega mesh Icon_e_smile , nu monteret på MK II,

[attachment=0]<!-- ia0 -->IMG_4102.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]
Mvh
Jørn
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)