Hvilke chronografer har I?
Dejligt at se så mange forskellige chronografer Icon_cool og også mange man ikke ser til dagligt Icon_cool

Lidt sjovt, så har jeg haft mange forskellige, bland andet Speedy og Navi og begge sagde mig intet - MEN nu spøger de igen Icon_redface Icon_redface
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Eneste mekaniske chronograf er pt. dette:

İmage

Men kunne nu godt tænke mig et AP 26300ST.OO.1110ST.08 Icon_mrgreen

//Thomas
Svar
Har pt. to styks:

İmage
İmage
Svar
Jeg har haft både et Zenith Rainbow og et Maurice Lacroix med 7750 værk, men jeg blev aldrig rigtig dus med at bruge kronograf, så de er væk igen. Billeder findes stadig - de to første ser ud som om, jeg har brugt dem til din tråd med "Hvad har du på i dag"!

İmage

İmage

İmage

/Bjørn.
Svar
sådan en fætter fra 98 med El Primero:
İmage

Mikael
Svar
Geodoc Skrev:Her er den øjeblikkelige beholdning İmage
Speedmaster Alaska Project

Med venlig hilsen - Geodoc

Gad godt at se den Alaska model...jeg der elsker en hvid dial Icon_smil

Jeg har pt kun en Omega Speedmaster fra 1968 samt en Rolex Daytona med hvid skive
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Masser i boksen, jeg er kronografmand. Et par gamle speedies - en gammel navitimer - 4 ElPrimero og ganske mange vintage med Valjoux 22, 23, 72 og 72 C + Landeron 39 og Venus 170+178 for bare at blive i kolonnehjulsvärker, hvor en del er glemt her.
Man kan sige, fokus på 1932 og frem til ca 1975 + en del knaststyrede
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg sad og så i en bog hvor der var afbilledet en Patek Phillippe chronograph med kalender og i stål, hvor stålmodellen er lavet i 6 eksemplarer og i guld i 280 eksemplarer, den var blevet solgt for 1.100.000 Euro, jeg tror lige at det er et ur for dig. Icon_e_wink

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg har p.t. IWC Flieger 3706, IWC Portuguese Chrono 3714, Omega Speedmaster Pre Moon, Elvstrøm Lemania. Her er billeder af to.

Jens-Kristian
İmage
İmage
Svar
Geodoc Skrev:Her er den øjeblikkelige beholdning ...

İmage
Speedmaster Broad Arrov enamel LE.

Med venlig hilsen - Geodoc
Nu har jeg alligevel studeret dette superfede ur....
Speedmaster Broad Arrow enamel LE....nummer 20 er til salg pt.... Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)