"Ny" Panerai
Så blev det tid til at der skulle ske noget nyt på urfronten Icon_e_biggrin

Det ser godt nok lidt mærkeligt ud Icon_question

İmage

mon det her ikke hjælper lidt

İmage

Så tror jeg den er ved at være der, er der nogen der ved om man kan få skiftet skiven,
når nu at tal og markeringer ser lidt "brune" ud? Icon_e_wink

İmage

Og for lige at slå det fast, så er det en Pam 1A som der er landet hos mig Icon_e_biggrin

LJK
Svar
Super fed klokke - og så er den jo brun på den HELT rigtige måde til denne model Icon_e_wink Icon_cool Stort til lykke Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
LJK Skrev:Og for lige at slå det fast, så er det en Pam 1A som der er landet hos mig Icon_e_biggrin
SUPER FEDT........

Stort tillykke.
Har du så solgt de 2 andre eller Icon_question
Svar
Hej Kim, 187'eren har fået en ny ejer - er stadig ikke helt overbevist om alle æggene i en kurv Icon_e_wink så der er stadig lidt at skifte med Icon_e_biggrin

LJK
Svar
LJK Skrev:Hej Kim, 187'eren har fået en ny ejer - er stadig ikke helt overbevist om alle æggene i en kurv Icon_e_wink så der er stadig lidt at skifte med Icon_e_biggrin

LJK
Ja, jeg drømmer jo stadig om din 292´er Icon_e_wink
Svar
Nøj den er flot Icon_smil

Er den komplet?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Hej LJK

Den er bare lækker, stort tillykke med den, jeg har selv en 1C, som dog ikke er nær så flot men den ligner. Icon_e_sad Og er på udkig efter en 292 som jeg kan forstå at du også ejer. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Stort tillykke, WOW.
Den er super flot og flot patineret skive.
Er den komplet?
Hvor "fandt" du den henne?
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Super lækkert med et tritium PAM Icon_cool Absolut en klassiker som ville pryde de fleste Panerai samlinger.

De er ikke så svære at finde, men kunsten ligger i at finde dem til en fair pris... Icon_e_sad

/Mads
Svar
Lækkert "vintage" du har fået fingre i. Icon_cool

Er selv på jagt efter et PAM med tritium skive. ( 4A, 9A ).

Hvis bare man havde købt det for 12-13 år siden.... Icon_e_smile
MVH
Michael
PAM 233
PAM 305
PAM 292
PAM 390
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)