Breitling SuperOcean II yellow index...(Nu med billeder)
Claus_K Skrev:NØØØØØØJ den er lækker! - jeg er helt vildt med den gule chapter ring - rå og sporty på samme tid. Og heller ikke et design man lige ser hver dag. Og så udstråler den vanlig god Breitling finish!

Tør man spørge til prisen på hele herligheden? Hvor er det købt fra? Hvordan er den nye type gummirem? Spændet? Hvordan fremstår det buede safirglas? Hvordan føles lynetten? Hvordan er lumen?

Du skriver
Sub'erman Skrev:Lækker, lækker, lækker!!!

...lad os gerne høre lidt mere om hvorfor Icon_e_biggrin
Dette er jo mit første Breitling, så jeg skal ikke gøre mig klog på vanlig finish. Men dette urs finish efterlader ikke noget at ønske. Poleret kasse, horn( ja selv mellem hornene)

Peter Halse leverede. Jeg bestilte det i juni og har bare ventet og ventet på Breitling mente at uret skulle ramme DK og PH.

Designet er lige mig; let læselig skive og kæmpe tal(bliver jo snart 40 Icon_e_wink )

Det doomede krystalglas er det bedste jeg til dato har set. Skiven kan ses fra nærmest alle vinkler og glasset virker nærmest usynligt. Derudover har det en zoom-agtig effekt, som gør af skiven står knivskarp og 3D-agtigt. Den popper nærmest ud i øjnene på mig.

Gummiremmen er dejlig blød, selvom den er tyk og kraftig. Den er dejlig at have på og uret bare sidder hvor det skal.

Låsen er kraftig og poleret med Breitling logo. Lækker Kvalivare.

Lunetten har vulkaniseret gummi og og tydelige minut angivelser.

Eneste minus ved dette ur er lunettens drejefunktion. Det lyder og føles meget groft. Jeg ved jo godt, at jeg er vant til Rolex lækre smøragtige lunetter, men dette føles/lyder meget groft.

Lumen er god og lidt anderledes. Den lyser flot og iøjefaldende. Hvor længe har jeg ikke testet endnu.

Prisen i DK er mellem 16 og 17 kilo. Jeg sparer momsen og fik en flot rabat af PH så jeg har givet en del mindre...
/SK
Svar
Til lykke med en fed klokke med lidt pang på drengen, SK Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Hej SK

Tak for en flot gennemgang af din nye SuperOcean, jeg håber på at du er glad for den, det var den første farvede af de nye SuperOcean jeg har set, da vi alt i alt kun har modtaget tre indtil nu, og den første var sort og med lænke, og så kom der sammen med din en sort med lænke også, så jeg er spændt på at se de andre farver, men der er meget lange leveringstider. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)