PAM 360 - er dette kun for de rigtige..... JA....
Som nogen sikkert ved, så har Panerai lavet en model som hedder PAM 360 som er lavet i anledningen af Paneristi's 10 års jubilæum.

İmage

Har fulgt lidt med og kan se at det er de samme som man altid hører om på Paneristi som får tilbudt uret. I mine øjne lidt synd, at det gives til i mine øjne fast udvalgte købere. Ved godt man kunne skrive sig op, men det virker bare ikke som om den liste følges........

Ikke at jeg selv vil have et, da jeg synes det er lidt pjat at lave et ur som skal se gammelt ud, når man nu kan købe den rigtige vare med T-dial.

Men tænker bare her, at Panerai er ved at gå lidt for meget i AP's fodspor og spytter for mange ure ud til særligt udvalgte.

[url]"http://www.panerai.com/s_news_eve.xpd?id_sezione=7&id_lingua=2&id=10235&mode=view_news" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.panerai.com/s_news_eve.xpd?i ... =view_news[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Det var bare en lille tanke uden at det måske kan bruges til noget.
Svar
En håndfuld er uden tvivl reserveret og gået til VIP i feltet.
Men en stor del af grunden til at uret rent faktisk landet hos de gamle "forumrotter" og kendinge - tja det er jo netop for de er... forumrotter. De er på paneristi.com non stop og har været blandt de første som skød mailen afsted på panerai.

Jeg har da også kendskab til mere end et par "outsidere" uden specielle forbindelser der har fået uret helt fair 'n' square.

På et personligt plan mener jeg at uret har fået ALT for meget hype. Det er i mine øjne ikke så specielt igen og det virker på mig næsten kvalmende at det hurtigt (og uofficielt) blev døbt BBQ (til ære for en afdød forumbruger) og nu kaldes dette af folk fra hele verden hvor de fleste aldrig har mødt manden. Men igen, Paneristier (ja, jeg er selv én) kan noget med hype. Icon_e_biggrin

F.s.v.a. spørgsmålet omkring versionerne, så har de også lige udgivet en limited udgave til det asiatiske marked. Indtil videre er det helt fint med mig. Der er laaaang vej til AP's overflod af "specielle" modeller.
Svar
Hej

Jeg gad nu godt at eje et Pam 360. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Hej,

Er der nogen af jer der kan svare på om 360'eren er til at komme i nærheden af prismæssigt og om de kan købes?

Mvh Henrik
Svar
Man skal være skrevet op på mails gennem Panerai's butikker. Prisen er 5.500 €. Vil tro du skal vente lidt for at købe et. De vil komme til salg, men til en helt anden pris. Af samme grund, må de ikke sælges via paneristi. Men jeg er nu sikker på at de vil blive solgt til en højere pris. Og ikke bare lidt højere, men meget højere.

Men lad os se hvor længe der går før de ses på markedet.
Svar
Panerai har kun lavet 300 styk og vil aldrig lave flere. Da det blev annonceret kunne man sende en mail ind og måske være heldig at få lov til at købe et af de 300. Jeg tror de sidste får besked i disse uger.

Uret kommer derfor ikke til salg i butikkerne, da det allerede er udsolgt og aldrig vil blive produceret igen. Paneristi.com har forbudt de 300 folk at sælge det på deres sider - da de mener uret er en ære og noget man ikke må sælge igen.

Jeg er dog bekendt med at enkelte faktisk ER blevet solgt med store bonusser.
Svar
jeg har skrevet op til ventelist, men hører aldrig svar fra panerai. har hørte at der er rigtige mange som skrev op, så gad vide om hvordan lodtrænkning forgår. Der kommer heller ikke så meget information ud. Icon_neutral
Svar
Ud fra det jeg har kunnet følge med på, så er mange givet til kendte paneristier - sikkert ikke tilfældigt....

Mon ikke der er kommet lister ud til forum moderatorerne og de så har kunnet sikre at "deres" drenge fik et ur. Det tror jeg. Kan også se at poster som sætter spørgsmåltegn ved fordelingen hurtigt slettes......

Og Stinger spændende med at de allerede er blevet solgt - er det her i DK? Har ikke hørt om nogen som er kommet til DK endnu, men det kommer de da her er en del respekterede paneristier, så der vil være få danskere som får et. Det tror jeg ihvertfald...
Svar
Som jeg skriver i min første post har en del nok været reserveret til "VIP"-gruppen men mange er også gået til ukendte Paneristier.

Ingen er solgt i DK - det var udenlands. Og nej der er vist pt. ikke kommet ét til DK. Jeg kender folk som er skrevet op, men tror ikke de har ringet endnu fra den nærmest butik (Italien) og der er folk i Sverige og Norge som har modtaget opkaldt derfra - så det er ved at være sidste udkald.

Rettelse: Jungletrommerne har lydt. Jeg har kendskab til to styks i DK. Og nej, navne gives ikke. Icon_e_wink Icon_e_biggrin
Svar
Hej Stinger

Måske at du er en af de heldige Icon_question hvilket jeg håber på, for så kan vi jo nok se nogen billeder af et af de mest eftertragtede Panerais iøjeblikket. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)