Vis mig din keeper - her må der ikke være gentagelser.
#21
Ja der er ikke andet at sige end respekt Icon_cool Icon_cool
den ville jeg gerne se IRL en dag Icon_cool
Svar
#22
Mon ikke det vil lykkes D.11.09 på Fyn Icon_question Icon_e_wink
Svar
#23
Fedt ur Klaus. Der er ingen tvivl om at en tritium SD står meget højt på min liste af ure jeg kunne tænke mig at købe næste gang. En 1665 koster desværre nok lidt mere end jeg er klar til at betale næste gang Icon_e_sad
vh Hans Henrik
Svar
#24
Jo mon ikke klaus er da et skarn hvis han lader den blive hjemme Icon_e_wink Icon_e_biggrin
Svar
#25
Mon ikke den kommer med ... Icon_cool
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#26
KlausM fantastisk kan jeg kun sige 100% klassiker.
By
G
Svar
#27
Jeg er med Klaus - super. Er det, som det ser ud - originalt hele vejen - mat skive - tritium visere og perle/indlæg?
Tør man spørge, hvad skal man af for sådan en sag - i den stand - hvis man vil med på vognen. Ikke hvad du gav, men hvor - ca - hvor ligger prisen på grisen.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#28
Takker.
Den er god nok hele vejen igennem John.
Jeg ved ikke helt hvor en sådan ligger i pris men et eller andet sted mellem 60 og 75k. Det er absolut med forbehold idet markedet ikke er helt så gennemskueligt som for et år eller to siden. Jeg har haft den i adskillige år så indtil videre er det en fornuftig investering. Klart bedre end min pensionsopsparing har kastet af sig i samme periode.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#29
KlausM Skrev:Takker.
Den er god nok hele vejen igennem John.
Jeg ved ikke helt hvor en sådan ligger i pris men et eller andet sted mellem 60 og 75k. Det er absolut med forbehold idet markedet ikke er helt så gennemskueligt som for et år eller to siden. Jeg har haft den i adskillige år så indtil videre er det en fornuftig investering. Klart bedre end min pensionsopsparing har kastet af sig i samme periode.
Mvh
Klaus
Lyder rigtigt - misundelig - smuk vintage - og ikke lige til at gribe Icon_redface Icon_razz
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#30
Det er ok at være misundelig. Det er jeg næsten hver gang jeg går her på siten og det er med til at drive lysten og interessen.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)