Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
Uret er vist før, men lænken er ny....

İmage
Svar
Lækkert Claus, den PO lænke er altså lækker og super flot.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Mit nye Omega De Ville fra 1964.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Som nævnt andre steder har jeg nuppet en GMT'er igen....
İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Seiko Ananta

İmage

Flere billeder her: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=12719" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=9&t=12719</a><!-- l -->
Svar
Hejdav

Så fik jeg mit andet "rigtige" ur.
Det er et breitling chrono superocean, syntes selv den hvide dial spiller godt sammen med de blå subdials.
Det er en fornøgelse at overveje sit urvalg hver morgen, noget jeg ikke har prøvet før:D
De 2 ure er også meget forskellige i udseende, hvilken jeg syntes er meget rart.

Her er den sammen med min Seiko sbbn011 "darth tuna"

Sorry for de usle billeder men mit dslr er dødt så måtte bruge et gammelt skodkamera.

İmage
İmage
İmage
İmage

Vh
Svar
Fint ur.

Og et godt suplement til det andet. Meget forskellige udtryk.
Det er altid lækkert at få noget nyt ind af døren Icon_e_biggrin
Tillykke med det.
Svar
Jeg synes også ofte sorte subdials på hvidt som her - og for den sags skyld absolut også hvide subdials på sortskivede kronografer spiller supergodt.
Den med at have lidt at vælge mellem: PAS PÅ - afhængighedsskabende i DEN GRAD. Nu har det et morgenvalg. Bare vent, det kan snildt udbygges. Et dress ur uden krans - til de lidt finere aftener - og du kan sikkert selv fantasere lidt videre i hvad behovet kan være.
Jeg ved vi har 1 urs folk (Kim T hva?) men jeg er i alle fald til flere. Hver gang jeg får skiftet, tænker jeg: Hvordan har jeg dog kunnet undvære DET ur - super, gribe mig i at sidde og fumle med kronen flere gange om dagen (der står kRonen) mærke det fine optræk, nyde en detalje - og så en uge efter kan den gentage sig med et andet Icon_redface

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:... Et dress ur uden krans - til de lidt finere aftener...

Nu er jeg kun 20 så det er begrænset hvor mange fine middage jeg går til:D
Syntes breitlingen er super flot og kan fint bæres med en skjorte og en blazer, mens seiKOen er fin som hverdags ur i skolen, eller en tur i byen hvor man bare har en T-shirt på.

Vh
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg ved vi har 1 urs folk (Kim T hva?)............
Still going strong Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Det er dog en sandhed med modifikationer Icon_rolleyes

Jeg har faktisk 2.
Et Seiko, jeg bruger når der er store knubs i farvandet. (det der startede det hele og som aldrig forsvinder)
AP´en til alt andet. (det ur som jeg har bestemt mig for, at min søn en dag skal arve)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)