se urværk
#1
Hej,

Hvor går jeg hen i KBH, hvis jeg vil kigge ned til urværket på mit JLC?
Kan man bare møde op, eller skal man lave en aftale?
Svar
#2
Mon ikke du kan finde et par film på youtube af det Icon_e_smile
Svar
#3
Bare lidt nysgerrig hvad er det for et JLC du har Icon_question
Svar
#4
Det er et Diving GMT. Jeg kunne bare godt tænke mig selv at se hvordan urværket ser ud live. Ikke bare på youtube.
Svar
#5
Når du hiver bagkassen af, så skal uret jo tryktestes efter, det er jo en diver.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#6
Ja, det havde jeg regnet ud. Det er jo derfor jeg spørger, hvem der ville være god at gå til i KBH. Er der ingen gode urmagere, der kan åbne og lukke et JLC og efterfølgende trykteste det?
Svar
#7
madsjkk Skrev:Ja, det havde jeg regnet ud. Det er jo derfor jeg spørger, hvem der ville være god at gå til i KBH. Er der ingen gode urmagere, der kan åbne og lukke et JLC og efterfølgende trykteste det?
Tjo - alle er har JLC i sortimentet kan vel det - Klarlund for at nævne en - eller Ole Mathiesen - Men hvis det kun er for at se værket, og få alm. trykprøvet det (jeg ved ikke hvor mange meter det skal testes til?) så kan Krognos og Mølbak vel også tage bagkassen af. Om du - og forhandlerne har lyst - kan vel afhænge af en aftale (ring til dem) og få en pris. Jeg tror jeg ville nøjes med billeder, hvis det kun er lysten til at se værket, og det ikke skal ha service.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#8
Jeg ville tage ind til Hvelplund eller Ole Mathiesen (Klarlund forhandler ikke JLC) og få dem til at tage bagkassen af. Så er du også sikker på at det bliver gjort med det rigtige værktøj.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#9
Det er ikke sikkert at de vil have folk rendende på værkstedet. De har ansvaret for folks reperationer,(det er ikke godt hvis noget forsvinder/ødelægges) så folk de ikke kender må typisk ikke kommer der. Prøv at ringe og hør dem af, inden du tager den lange tur.
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)