Største skuffelse af ur køb i 2012.
Hej

Nu hvor der tales om bedste køb, er det vel på plads med en tråd til den største skuffelse du har købt i 2012.

Jeg vil gerne starte. Byttede mig til det nye IWC Aquatimer og syntes i starten det bare var det fedeste, men det voksede bare ikke på armen og den ikke eksisterende mulighed for leg med remme, samt coatning på begge sider, gav uret stødet ud af boksen.

İmage

Så vi blev aldrig venner Icon_e_sad Icon_e_sad

Torben
Svar
MIN største skuffelse i 2012 kan forekommer lidt provokerende på nogle, så jeg vil understrege, at det beror på en (måske to) funktionlistet(er), jeg har erfaret, jeg SKAL have i mine ure - og ikke uret i sig selv.

Skuffelsen er Panerai 177 - eller nærmere manglen på automatisk optræk. Mange skriver, at de fornøjer sig med at skulle trække deres ure op, og dermed have en "intim stund" med dem, men det irriterede mig. Og dette i en sådan grad at jeg solgte uret (jeg blev dog så "forelsket" i Panerai, at jeg købte et nyt med automatisk optræk - dette også i titanium som 177eren). Desuden manglende jeg datovisning.
İmage
Svar
Jeg har som sådan ikke oplevet en skuffelse - Jeg fik fat i et IWC Aquatimer, men desværre faldt størrelsen af mit håndled lige mellem 2 led - så enten var det for stort eller også alt for småt -

Uret som sådan er super veludført i alle detaljer - finnish er fantatisk, designet er super fedt - men, igen, så passede det ikke mit håndled.

İmage
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Black Seal Skrev:Hej

Nu hvor der tales om bedste køb, er det vel på plads med en tråd til den største skuffelse du har købt i 2012.

Jeg vil gerne starte. Byttede mig til det nye IWC Aquatimer og syntes i starten det bare var det fedeste, men det voksede bare ikke på armen og den ikke eksisterende mulighed for leg med remme, samt coatning på begge sider, gav uret stødet ud af boksen.

Så vi blev aldrig venner Icon_e_sad Icon_e_sad

Torben
Skægt som det er med smag og behag.
Hos mig har det været lige modsat. Fedt ur til pengene!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
En Sub 116610! Det nye kasse design spiller bare overhovedet ikk' ... selvom uret har en masse super lækre features (lænke, lås, maxidial, ceramic lynette osv.) Så opvejer det ikke for de imho virkelig grimme og overdimensionerede horn.

İmage

Men vi er da heldigvis alle forskellige og har alle forskellig smag Icon_drinks
Simon Hedegaard
Svar
Du har så evigt ret Simon. Det ur er bare ikke nær så harmonisk som dens forgænger. Er forholdet mellem horn og lænke ikke også helt skæve?
Svar
Og jeg som synes 116610LN er den fedeste Sub til dato Icon_cool
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hele min oplevelse omkring mit 116610LN køb var klart min største skuffelse i 2012,
at det så blev det toppet med at jeg mistede muligheden for at lande en DSer til en SUPER pris,
gjorde ikke ligefrem skuffelsen mindre. Icon_e_sad
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Det er ret fede ure som skuffer.....
Svar
Ja, det er skuffelser på højt plan!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)