har fået mit nyt ur...
Tillykke med din nye klokke den er flot og anderledes Icon_e_wink fed kontrast til din AP Icon_e_wink
By
G
Svar
Joepete Skrev:Jeg synes, at det er et super cool ur Icon_cool Til lykke med det Icon_e_wink

Hvilke materialer er anvendt til kasse, krone og pushers ? Jeg spørger, fordi jeg synes, at nogle af delene kunne ligne en form for plastik .... men det er måske bare billederne, som snyder mig ... Icon_redface

Kasse og bagkasse er keramik, krone, pushers og buckle er PVD Titanium, den røde ring burde være kevlar resin, det er noget stærkere end plastik som jeg ved. Den røde element på pushers er nok kun gummi, det virker meget bløde.
Svar
Morten Bekker Skrev:Fedt ur har jo selv haft et for nogle år siden

Det kan jeg godt huske Icon_e_wink men har du stadig din safari ?
Svar
m.dk Skrev:
jacob jensen Skrev:Tillykke med uret Icon_e_smile
hvorfor skriver du desværre med ETA værk Icon_question

IMO uret på den pris klasse som koster knap så meget som AP burde har lidt mere specielt værk, jeg håber også på at i fremtiden vil de lave endnu en anden unico værk som passer til 44mm BB.

Det er bla. på et af de punkter at Hublot også halter lidt for mig,hvordan virker det i kvaliteten holdt op mod dit AP Icon_question
lever det op til dine forventninger Icon_question
Svar
m.dk Skrev:

den løber Kim T rundt med nu Icon_cool
Svar
jacob jensen Skrev:
m.dk Skrev:
jacob jensen Skrev:Tillykke med uret Icon_e_smile
hvorfor skriver du desværre med ETA værk Icon_question

IMO uret på den pris klasse som koster knap så meget som AP burde har lidt mere specielt værk, jeg håber også på at i fremtiden vil de lave endnu en anden unico værk som passer til 44mm BB.

Det er bla. på et af de punkter at Hublot også halter lidt for mig,hvordan virker det i kvaliteten holdt op mod dit AP Icon_question
lever det op til dine forventninger Icon_question

Jeg synes finish er ikke helt på top som AP, men Hublot har en vist kvalitet og god ombygning (ser også bedre ud i virklighed) og føler bedre tilpas på armled til dagligt end AP også pga. lettere vægt. Pusher skal trykkes næsten i bund at starte.
Urværket knirker lidt (det gør min gammel Panerai med ETA også), og glasset tager meget nemt imod smuds end alle andre ure jeg har haft.
Men ellers det er et ret fedt sommer ure indtil videre Icon_cool
Svar
Må man spørge hvad du har givet for sådan en karl Icon_question Icon_e_biggrin
Svar
jacob jensen Skrev:Må man spørge hvad du har givet for sådan en karl Icon_question Icon_e_biggrin

svarer nok til 2x SS GMT II med lidt rabat Icon_redface
Svar
OK.
Svar
Morten Bekker Skrev:
m.dk Skrev:

den løber Kim T rundt med nu Icon_cool
Og det bliver han ved med.................. Icon_cool
Jeg kan stadig ikke se mig selv uden det, så "et urs" konceptet holder stadig syd for Køge.......
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)