07-12-2012, 10:51 PM
Ja Klaus, jeg husker godt at du har haft et Ocean 2000 som du ikke var speciel glad for. Nu prøver jeg dette, så må vi se, er også selv spændt. Det er 42 mm og må ikke være mindre IMHO. Har prøvet det engang og syntes egentlig det var meget fedt, men det kan være at at jeg har vænnet mig til så store og tunge ure at det føles forkert. Det kan vel ikke ligge så langt fra Aquatimer 3536 i titanium i vægt fornemmelsen. Der er nogle som har sammenlignet det med med design lavet af Apple og jeg er 100% Apple mand så umiddelbart passer det mig fint
@Claus - ja spændende om Etienne har 'over solgt' uret, eller om det er i så god stand som han påstår; han købte det som NOS for et år siden, der er stadig ét års fabriksgaranti på et ur fra 2002!!! det lyder næsten for godt til at være sandt, men lad os se
Lænken er børstet over det hele. Det kunne være tegn på at uret har været til service hos IWC for dér har de to servicevalg; den dyre service er med oppolering af mellemleddene i lænken og den billige service er en ensartet børstning af hele lænken. Etienne påstår at han selv har fået lænken børstet.
Mvh
Michael
@Claus - ja spændende om Etienne har 'over solgt' uret, eller om det er i så god stand som han påstår; han købte det som NOS for et år siden, der er stadig ét års fabriksgaranti på et ur fra 2002!!! det lyder næsten for godt til at være sandt, men lad os se
Mvh
Michael

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)