Ny beater - Seiko Monster
Er stadig på udkig efter en beater, der kan holde til de daglige tæsk. Det skal også være et ur man kan tage på i poolen, eller hvis man skal ud og bade ved stranden.

Kiggede først på Oris divere - men de bliver lidt for dyre (da jeg også er på udkig efter et PAM).

Nu har jeg så fået øjnene op for Seiko Monster. Har fundet et i sort (som jeg faktisk syntes er rigtig fedt).
Kan det holde til alt det jeg har nævnt? Der står, at det er vandtæt til 100m - er det nok, når man er ved pølen/stranden (jeg dykker ikke)?

http://cgi.ebay.com/New-Seiko-5-Sports-A...3f01cd2d56

Nogen der har erfaring med den sorte model - kan den holde til lidt tæsk?

//Mikkel
-Breitling Navitimer World
-Korsbek Oceaneer
-Rolex Datejust (1601)
Svar
Tror ikke der finde nogle "normale tæsk" et Seiko Monster ikke kan holde til ud fra hvad man har hørt fra ejerne herinde Icon_cool
Svar
Den model, som du kigger på, er IKKE et Monster men derimod et Monster Lite Icon_razz Uret har glasbagside, ingen skruekrone, ingen lumeperle på lynetten og er generelt af en lavere finish end Monster urene. Jeg ville anbefale dig at kigge på Seiko Monster (SKX779/SKX781) eller på de klassiske SKX007/SKX009. Mange øvrige Seiko divere ville dog også kunne bruges, så det er bare at gå igang med at lede Icon_e_wink

Når du skal svømme/dykke med et ur, så vil jeg anbefale dig at gøre det med en diver. Seikos divere har ALLE:

Fast bagkasse
Stor tsunami logo på bagkassen
Skruekrone
En-vejs drejelig lynette med lumeperle
Min. 200m vandtæt (vintage kan have 150m)

Ser frem til at høre, hvad du ender op med Icon_e_smile

Orange Monster (SKX781)

İmage
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)