SubMariner
Hej

Jeg er på udkig efter en submariner med dado visning til konen,
men skal jeg gå efter den helt nye model, eller skal jeg gå efter den "gamle" model. Pt. har min urmager et af de gamle liggende, og han synes, at den "gamle" model syner mindre en den nye! Hvad synes I jeg skal gå efter?
Svar
Kommer meget an på hvad der passer på armen bedst meeen vil nok sige køb den du bedst kan li,,,,,,og ikke konen Icon_e_sad de plejer hurtigt at blive trætte og vil skifte ud,,,Og så har man et ur mere i samlingen Icon_e_wink Icon_e_wink
BONO Skrev:Hej

Jeg er på udkig efter en submariner med dado visning til konen,
men skal jeg gå efter den helt nye model, eller skal jeg gå efter den "gamle" model. Pt. har min urmager et af de gamle liggende, og han synes, at den "gamle" model syner mindre en den nye! Hvad synes I jeg skal gå efter?
By
G
Svar
Jeg har lige været i US og i et af de fly jeg var med var der en slank stewardesse som havde den "gamle" sub på. Det så fint ud til hende. Det var godt nok den uden dato (14060), men samme størrelse som den med dato.
vh Hans Henrik
Svar
Hej

Som regel går kvinderne mest efter udseendet på et ur, og den uden dato vil de fleste kvinder finde som den smukkeste, grundet at den ikke har cyclop. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Len Skrev:Jeg har lige været i US og i et af de fly jeg var med var der en slank stewardesse som havde den "gamle" sub på. Det så fint ud til hende. Det var godt nok den uden dato (14060), men samme størrelse som den med dato.

Ja ja og alt det der!

Det lyder som hun kunne have haft en bly klods om armen og det ville stadig have set godt ud til hende Icon_mrgreen Icon_mrgreen Icon_mrgreen Icon_mrgreen
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Jeg vil klart give hende den "gamle" da den nye virker større/grovere selvom de begge er 40 mm.

Om det så skal være med eller uden dato er svært, men tror Peter har ret i at hun ville synes den uden er pænest. Spørgsmålet er så bare om hun kan leve uden dato på uret.
Svar
lajzen Skrev:Om det så skal være med eller uden dato er svært, men tror Peter har ret i at hun ville synes den uden er pænest. Spørgsmålet er så bare om hun kan leve uden dato på uret.
Og NON-SEL.
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
Ved ikke om du har set Sara Woollhead fra Klarlund, går såmænd med en Deep Sea Icon_e_wink Icon_e_wink klær hende så fantastisk eller er det nu hende der klær uret Icon_rolleyes Icon_rolleyes Icon_rolleyes
gmt-geek Skrev:
Len Skrev:Jeg har lige været i US og i et af de fly jeg var med var der en slank stewardesse som havde den "gamle" sub på. Det så fint ud til hende. Det var godt nok den uden dato (14060), men samme størrelse som den med dato.

Ja ja og alt det der!

Det lyder som hun kunne have haft en bly klods om armen og det ville stadig have set godt ud til hende Icon_mrgreen Icon_mrgreen Icon_mrgreen Icon_mrgreen
By
G
Svar
Skal ind og se den "gamle" udgave i uge 31, og det bliver modellen med dato, da dette er et must for hende!
Håber på at kunne forhandle en god pris, nu hvor der er kommet en ny model.
Svar
BONO Skrev:Skal ind og se den "gamle" udgave i uge 31, og det bliver modellen med dato, da dette er et must for hende!
Håber på at kunne forhandle en god pris, nu hvor der er kommet en ny model.
Tror ikke du skal forvente ekstra rabat, fordi der kommer en ny model......
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)