Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Der findes pt ikke et dansk abonnement så vidt jeg ved. iPad'en er jo heller ikke lanceret herhjemme endnu.
Mvh
Klaus
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 0
Du får ikke nogen ipad med dansk abb. lige foreløbig. Skal du ha' en ipad bliver det en købt i udlandet, importeret til DK og så skal du være opmærksom på at den ikke har æ,ø,å i tastaturlayoutet. Hvad angår jailbreak ville jeg holde mig fra det, da det er ulovligt, hvis det gøres med henblik på og downloade gratis paid apps fra itunes store. Har du først jailbreaket den kan den heller ikke restores tilbage til orignal og garantien bortfalder, hvilket betyder du vil kunne få svært ved og sælge den igen, når den tid kommer.
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Har surfet lidt og fundet frem til, at Bibob skulle have et abonnoment inkl. micro-SIM til iPad'en:
Citat:7. juni 2010: BiBoB har fået micro-SIM på lager
BiBoB har nu modtaget de første Micro-SIM og er således klar til de første iPad-brugere.
Udover at det nye SIM-kort kan benyttes til iPad’en, kan Micro-SIM også benyttes til den kommende iPhone.
Læs mere om de nye Micro-SIM
Du kan bestille et Micro-SIM, hvis du er BiBoB-kunde, ved at kontakte Kundeservice på 43 55 55 55.
Kilde: [url]"https://www.bibob.dk/nyheder" o
nclick="window.open(this.href);return false;">https://www.bibob.dk/nyheder[/url]
Satser ikke på, at den skal gensælges, da elektronik falder hurtig i pris, men jeg må nok alligevel hellere holde mig fra at jailbreake...
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Vedr tastaturlayout er det ikke sådan at du ikke kan skrive "æ", "ø" og "å". Man holder trykket på eks "o" tasten og får så mulighed for at vælge "ø". Det er ikke noget problem synes jeg dog satser jeg på at få det rigtige layout på iPad'en når den danske udgave kommer.
Mvh
Klaus
•