Svar: 3,225
Tråde: 193
Modtaget Likes: 1,226 i 400 svar
Givet Likes: 798
Enig ser super godt ur.
Om det fungerer er, for mig, et spørgsmål om hvor højt uret er og hvor tungt det er.
Jeg havde et Tudor Heritage, det så super godt ud på nato/zulu rem, men fungerede ikke i praksis for mig
Men andre lavere og lette ure er det fint med nato/zulu remme.
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 93
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hedegaard Skrev:Tillykke med dit IWC (et ur jeg længe har skævet lidt efter :) og mon ikke det på et tidspunkt det kommer forbi en periode...)
Og mht nato så fandt jeg lige hurtig et par billeder på nettet (håber ikke jeg spammer tråden, i så fald laver jeg da bare lige en ny istedet (hvis altså tråden skal holdes ved folks "nye iwc" ))
Og her på ZULU rem
Det eneste negative imo omkring nato og zulu remme er, at de "løfter" uret lidt fra armen således, at det virker højere end det reelt er
JA - det ser altså godt ud, indrømmet. Det havde jeg ikke forestillet mig.
Tak Simon, vil overveje NATO remmen igen
Peder
•
Svar: 886
Tråde: 46
Det gi'r uret et mere 'tough' look, ser flot ud!
mvh
Michael
•
Svar: 181
Tråde: 11
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 3
Tillykke med det flotte ur Peder
Og hvor ser det ur bare fedt ud med den brune zulu-rem
Den havde jeg ikke lige set komme, men den passer jo helt igennem perfekt til uret
•
Svar: 93
Tråde: 1
Lars Rasmussen Skrev:Tillykke med det flotte ur Peder Og hvor ser det ur bare fedt ud med den brune zulu-rem Den havde jeg ikke lige set komme, men den passer jo helt igennem perfekt til uret
Selv tak Lars
Det bliver nok ikke mit sidste / eneste Iwc
Billederne af Pilot Classic med Nato / Zulu remme, er nogle Simon har posted, det er ikke mit ur.
Men jeg kunne godt være fristet til at prøve.
•