Vore 'nye' IWC
Kristofferj Skrev:Klart et godt valg! Giver uret et federe tool look, har du prøvet at smide en nato på det?

Nej - jeg har endnu til gode at prøve en NATO rem. Umiddelbart tror jeg nu ikke det vil klæde en 3717, men man ved aldrig.

Forresten mindes at have læst et sted, at NATO remme kan ødelægge en barkasse lidt. Nogle erfaringer her ??

Peder
Svar
Har haft det på forskellige ure i to år, har intet set. Det er vist en af de mangle myter og rygter der florere på div. urfora.
Svar
Det er fuldstændig korrekt at længerevarende brug af natorem kan efterlade mærker på bagkassen.
Nogle vælger derfor at sætte et stykke tape på bagkassen under remmen, for at undgå dette.

Om man er til det ene eller andet, er individuelt Icon_e_wink

Jeg har ikke brugt tape selv, men går man med uret 24/7 gennem en årrække, vil det efterlade mærker.
Jeg har ikke nogle ure som bliver brugt så meget, så derfor har jeg fravalgt det.
Men googler man det, kan man finde masser af eksempler på det.
Svar
Tillykke med dit IWC (et ur jeg længe har skævet lidt efter :) og mon ikke det på et tidspunkt det kommer forbi en periode...)

Og mht nato så fandt jeg lige hurtig et par billeder på nettet (håber ikke jeg spammer tråden, i så fald laver jeg da bare lige en ny istedet (hvis altså tråden skal holdes ved folks "nye iwc" ))

İmage

Og her på ZULU rem
İmage

Det eneste negative imo omkring nato og zulu remme er, at de "løfter" uret lidt fra armen således, at det virker højere end det reelt er Icon_e_confused
Simon Hedegaard
Svar
Det ser sku godt ud!
Svar
Enig ser super godt ur. Icon_cool

Om det fungerer er, for mig, et spørgsmål om hvor højt uret er og hvor tungt det er.
Jeg havde et Tudor Heritage, det så super godt ud på nato/zulu rem, men fungerede ikke i praksis for mig Icon_e_confused
Men andre lavere og lette ure er det fint med nato/zulu remme. Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Hedegaard Skrev:Tillykke med dit IWC (et ur jeg længe har skævet lidt efter :) og mon ikke det på et tidspunkt det kommer forbi en periode...)

Og mht nato så fandt jeg lige hurtig et par billeder på nettet (håber ikke jeg spammer tråden, i så fald laver jeg da bare lige en ny istedet (hvis altså tråden skal holdes ved folks "nye iwc" ))

İmage

Og her på ZULU rem
İmage

Det eneste negative imo omkring nato og zulu remme er, at de "løfter" uret lidt fra armen således, at det virker højere end det reelt er Icon_e_confused
JA - det ser altså godt ud, indrømmet. Det havde jeg ikke forestillet mig.
Tak Simon, vil overveje NATO remmen igen Icon_e_ugeek

Peder
Svar
Det gi'r uret et mere 'tough' look, ser flot ud!

mvh
Michael
İmage
Svar
Tillykke med det flotte ur Peder Icon_drinks Og hvor ser det ur bare fedt ud med den brune zulu-rem Icon_drool Den havde jeg ikke lige set komme, men den passer jo helt igennem perfekt til uret Icon_love
Svar
Lars Rasmussen Skrev:Tillykke med det flotte ur Peder Icon_drinks Og hvor ser det ur bare fedt ud med den brune zulu-rem Icon_drool Den havde jeg ikke lige set komme, men den passer jo helt igennem perfekt til uret Icon_love

Selv tak Lars
Det bliver nok ikke mit sidste / eneste Iwc
Billederne af Pilot Classic med Nato / Zulu remme, er nogle Simon har posted, det er ikke mit ur.
Men jeg kunne godt være fristet til at prøve.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: