Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Jeg ville gå efter et LV af både smagsmæssige (min personlige) og investeringsmæssige grunde. Modellen er netop udgået og på den lange bane vil den blive mere eftertragtet end et 16613. S/G modellerne er set med samlerøjne ikke så interessante, så vælger du et 16613 skal det være fordi det taler mest til dig. Er dog fortaler for at man køber ure med hjertet frem for fornuften, så er det 16613´eren der "tænder" dig mest så køb det
/Mads
•
Svar: 720
Tråde: 122
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
urmand Skrev:Hej
Jeg er 35 år og måske for ung til et guldur 
ØØ nej du er ikke for ung

har godt nok lige solgt mit GMT IIc I G/Ser selv 34
Stål ure holder prisen noget beder ind G/S ure 16610LV er ved og udgår da der kommer en nu
så mon ikke den holder prisen ??
•
Svar: 24
Tråde: 6
Sidder på Mallorca og sveder i varmen, men var forbi Portals Nous i går aftes. Lækre både, biler og ure. Mekka for Rolex ure.
Var også en tur i deres lokale Rolexforhandler. Fantastisk betjening! Så den nye udgave af 16613 - flot ur! Startede på en pris omkring 8000 euro, men uden at presse satte hun prisen til 6600 euro.. Tror sagtens den kunne gå længere ned, men hvad skal sådan en sag koste fra ny?? Hvad er en god pris?
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg tror at den almene efterspørgsel er større på 16613 i blå, end på 16610 LV, men bare et forsigtigt gæt fra min side af.
MVH Peter
•
Svar: 24
Tråde: 6
Så er beslutningen taget - det bliver en 16613 og skal hente den senere i dag.
Glæder mig
Men men - starter opsparing til et nyt ur med det samme - he he
Det bliver enten en sub ND eller sub lv..
•