Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Har du et serie nr. på uret? Der står det er fra 1981, hvilket betyder af skiven ikke er den rigtige. Fra før 8,5 mio (ca. 1983/84) skal den være mat. Der er dog masser der er blevet "opdateret" med en ny blank skive.
Skulle jeg have et 666 ville jeg nok gå efter et med mat skive. Det ur du har kig på er identisk med et 16600. Så i min verden er der ingen ide i at smide 10-20 k mere for et ur der er identisk med et 16600.
/Mads
•
Tak Mads - Du svarede PRÆCIS på de ting jeg var i tvivl om og da jeg i forvejen HAR en 16600, så har jeg heller ikke interesse i en Triple six fra 1981 med mindre den er 100% original.....
Men, og nu kan det godt være jeg spørger dumt, hvis skiven er blevet skiftet på et tidspunkt, burde timemarkørerne så ikke også ha været skiftet? Eller "flytter" man bare de originale over på den nye skive?
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Timemarkører på den "gamle" type matte skive er påmalede. Timemarkører på den nye type som på billedet er af hvidguld. Dem tager men ikke af når skiverne skiftes. De følger med.
Mvh
Klaus
•
Svar: 154
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
MortenKN Skrev:Hej!
Det er nr 3 fra toppen. Skulle efter sigende være i original stand med alle papirer og æsker.
mvh
Morten
Nu skriver du selv at uret har alle papirer, men sælger skriver altså intet om at det originale certifikat følger med.
Mvh Henrik
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Som jeg ser det, er det ikke værd at gå efter. Det er et 666 med nyere skive, uden certifikat og standen er ok uden at være imponerende. Sagt med andre ord: Der er intet særligt over dette 666 set med samler øjne og du kan lige så godt "nøjes" med dit 16600.
Skal du have et 666 der er sjovt så find et med mat skive samt boks/papiere. De koster godt nok lidt, men set med samlerpotentiale langt sjovere end det du har kig på her. Når nu du har et 16600 var der måske modeller der var sjovere for dig. Med sjovere mener jeg nogen som rent udseende mæssigt ligger lidt længere fra dit 16600 og i samme prisleje som det 666 du kigger på her. Jeg vil i øvrigt vurdere det til max. 30 k.
/Mads
•
Jeg takker igen for de fine svar - Jeg ved nu nogenlunde hvad jeg skal gå efter. Dette ur var egentli kun interessant for mig fordi det er fra mit fødeår. Men når det endelig skal være, så skal det være 100% originalt med alt tilbehør, ellers kan det være ligemeget....
Men mon ikke jeg rådfører mig med jer igen når noget nyt dukker op? Tror jeg nok jeg gør
mvh
Morten
•