Afstemning: Hvilke to ure skal jeg beholde af nedenstående ?
Orient 300m gul skive
Omega PO 45,5mm
Panerai 001
Omega 2594.52 Chrono
Seiko Darth Tuna
Seiko Tuna Can
Seiko Marinemaster SBDX001
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 11-09-2956
 
Hvad nu hvis ...
#1
Skulle det ske, at jeg skulle gå hen og blive studerende, eller på anden måde være tvunget til at skære ned i samlingen, hvilke to ure synes du så, at jeg skulle beholde ? Sæt to krydser og begrund meget gerne dine valg. På forhånd mange tak for bidrag Icon_e_smile

Orient 300m gul skive
İmage

Omega PO 45,5mm
İmage

Panerai 001
İmage

Omega 2594.52 Chrono
İmage

Seiko Darth Tuna
İmage

Seiko Tuna Can
İmage

Seiko Marinemaster SBDX001
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#2
Det var et let valg for mig MM300 og 2592.54.

Så er du dækket perfekt ind en diver i super kvalitet som man ikke møder på enhver cafe/gadehjørne
og så en klassisk Seamaster som ikke er lavet smukkere Icon_cool

Skulle du dog få lyst til at sælge din MMer så må du godt lige give mig et praj
tror godt jeg kunne passe den Icon_e_wink
Svar
#3
Absolut ikke din Orient.... Den vil passe meget bedre ind i min, efterhånden, meget farverige samling.... Icon_mrgreen

MM300, skal du selvfølgelig beholde, og en af dine Tuna's....... Så har du stadig 2 fede ure, som ikke belaster din økonomi så meget.....
Svar
#4
Spørgsmålet tager jo ikke henblik på at få frigjort så mange penge som muligt, som jeg læser det. Jeg går derefter på de to i mine øjne klart lækreste i udvalgt.
Pam 01 og Omega 2594.52 chrono. Det ville være de to jeg ville vælge hvis du bød mig ta 2 ure til mig selv. Flotte ure, en kronograf må man ha, og Pam 01 er da bestemt lækker.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#5
Hej Joepete

Den ene er en selvfølge, og det er Seiko Marinemaster, da det ur hører til hos dig, bedre end nogen anden, og så din Panerai, da jeg ved at du er vild med det enkle design, og så er den bare så forskellig fra Seikoen, at det hele går op i en højere enhed, så de to ure synes jeg aldrig at du skal gå af med. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#6
MM og 001, der er ingen tvivl for mig.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#7
PO og PAM Icon_e_smile
Svar
#8
PO, fordi jeg syntes det er meget federe end Omega chronografen.
Pam, bare fordi det er et Panerai og det er for fedt et ur Icon_cool

Havde jeg kunne vælge tre, havde MM kommet ind på en sikker tredie plads.

Kim
Svar
#9
Hvad du skulle beholde hvis du blev studerende (skulle frigøre penge forstår jeg). Hvad vil du læse til Icon_question Icon_mrgreen

Seiko MM kan en Seiko tosse ikke leve uden. Det ville på en eller anden måde være forkert at du ved så meget om mærket og så ikke selv ejer et fint eksemplar.

Og så Omega Chronografen. Der er ikke bundet flere penge i det end nødvendigt og det er et fedt ur. Det flotteste du ejer efter min mening.

Og så lige en ting til. Glem alt det der om beatere. tag et hvilket som helst ur af hvis det er i vejen når du "arbejder" eller behold det ur du har på på.

vh Baun
Svar
#10
hannover_dk Skrev:Spørgsmålet tager jo ikke henblik på at få frigjort så mange penge som muligt, som jeg læser det. Jeg går derefter på de to i mine øjne klart lækreste i udvalgt.
Pam 01 og Omega 2594.52 chrono. Det ville være de to jeg ville vælge hvis du bød mig ta 2 ure til mig selv. Flotte ure, en kronograf må man ha, og Pam 01 er da bestemt lækker.

vh

+1
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)