Tag Heuer service?
#1
Jeg har et Tag Heuer Link http://www.tagheuer.com/the-collection/l...114.BA0594 som er ved at være en 5 år gammelt, og kan godt trænge til en justering, og et service.

Derfor vil jeg godt høre om i kender, eller kan anbefale, nogen steder at få foretaget dette.

Uret er købt i tyskland så jeg kender ikke nogen forhandler.
Jeg bor i nordsjælland, så det ville være at foretrække at det var her på øen.
Hvad koster et service (er det til forhandling), og er det med polering af rem og kasse ligesom på Rolex ure?

Jeg går også lidt og overvejer om man kan skifte lænken ud med den fra Calibre 36 modellen http://www.tagheuer.com/the-collection/l...11A.BA0564 Icon_cool
Svar
#2
Er der virkelig ingen herinde som kan hjælpe donjensen? I plejer da ellers at være leveringsdygtige i svar på alt indenfor ure. Kom nu!
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#3
Jeg ville tage Krognos på Frederiksberg så er du i gode hænder til fair priser Icon_cool
virker uret også med brun rem monteret for dig så go for it
Svar
#4
Nej nej ikke læder på sådan et ur Icon_e_surprised Ja, det er jo blot min mening, men for mig er lænken det halve af urets udtryk!
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#5
jacob jensen Skrev:Jeg ville tage Krognos på Frederiksberg så er du i gode hænder til fair priser Icon_cool
virker uret også med brun rem monteret for dig så go for it

Kronos har mest med vintage ure ser det ud til, men jeg vil da lige kontakte dem.
Ved ikke hvorfor du skriver brun rem, er det en kode for noget??
Svar
#6
donjensen Skrev:
jacob jensen Skrev:Jeg ville tage Krognos på Frederiksberg så er du i gode hænder til fair priser Icon_cool
virker uret også med brun rem monteret for dig så go for it

Kronos har mest med vintage ure ser det ud til, men jeg vil da lige kontakte dem.
Ved ikke hvorfor du skriver brun rem, er det en kode for noget??
Jørgen (Krognos) laver masser af nye ure og er god og rimelig - no problemos
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#7
Sorry læste det som om du overvejede en brun rem istedet for lænke min fejl Icon_redface
ja Jørgen laver meget forskelligt han kan helt sikkert også fortælle dig hvad der er med i servicet Icon_cool
Svar
#8
Har det ingen betydning om det er en certificeret Tag Heuer forhandler?
Svar
#9
donjensen Skrev:Har det ingen betydning om det er en certificeret Tag Heuer forhandler?
Hvis du står og skal sælge til en der ikke kender Krognos inden for et år, så jo - ellers ingen som helst
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#10
Du kan evt også høre Bo Mølbak. Få en kvittering med så du kan dokumentere at der udført service.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)