Overvejer endnu et "urskifte".....
#71
Har netop lånt disse af Baun...

İmage

Specielt denne er super at have på. Et ur som overrasker mig MEGET Icon_e_surprised

İmage

Efter endt låneperiode, vil jeg komme med mine vurderinger af urene....
Svar
#72
Det bliver spænnende at høre dine reaktioner...........

Kim
Svar
#73
Kan slet ikke forestille mig at det skulle være noget for dig Claus
bliver spændende at høre din dom Icon_e_smile
Svar
#74
Jeg jeg venter spændt, du har jo før flirtet med vintage, så glæder mig til at se hvad dommen er denne gang.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#75
Ja det bliver meget spændende.

Det er jo vores mest erfarne "ny urs bruger" som nu tester nogle af Omegas Vintage Sportsure.

Joepete sagde (eller var det en anden) at det at gå med en Panerai "gav en speciel følelse" og det er lige præcis det som adskiller det ene ur fra det andet.

Man kan ikke nødvendigvis se det fordi det ikke er synlig men en følelse. Det er den følelse som nogen gange hænger sammen med irationelle ting.

Det kan være hvis det er et ur som har været på vej i 5 år - Jacobs DS vil formentlig være noget særligt, når han får den i 40 års fødselsdagsgave af hans elskede kone!

Det første rigtige ur har det! Uret der har været med på misioner! Fars gamle Submariner eller Speedy har det! Men der kan også være mange , mange andre små og store ting som betyder noget.

Også det at man bliver overrasket over at man faktisk nyder at bære et ur som man slet ikke troede var noget. Sådan har jeg det med Chronostop, som åbnede mine øjne for "de mere specielle Omegaer"

Også Seamaster 30 har jeg sådan et forhold til. Det er simpelthen altid en fornøjelse. Det er indbegrebet af et Omega Vintage ur - derfor.

Nyd urene Claus. Giv dem armtid og nyd at bære ure som er designet og bygget ikke så lang tid fra dig selv.

1967 - 1972 er de fra.

vh Baun
Svar
#76
Hej

Det er ret skægt, at det ur som Claus T fremhæver, købte jeg i sin tid ind i en byttehandel med Speedy, som foregik hos Claus T, så nu kan jeg kun sige at verden er ret lille, især indenfor armbåndsure. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)