Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Stinger Skrev:Så er alle enige med mig indtil videre.
Men er jeg den eneste der i h j e m m e t enkelte gange har hoppet rundt med 2 ure man er specielt glade for?
Nej. Hjemme - men KUN hjemme alene eller med min kære frue. Det kan være jeg har fået to ure ind af døren, og så er det sjovt at se dem begge ordentligt og se deres performance på armen. Men ALDRIG ude.
Jeg er derimod ret kold overfor hvad andre gør. Hvis de synes det er smart, så er jeg helt ligeglad.
Lidt det samme med hvis folk går med 33 mm ure. Jeg ville aldrig tage det som et signal om "fruitcake" eller morfar, som stand alone signal, ligeså lidt som jeg ville tage et 49 mm ur som andet end en stillingtagen. Der skal flere ting til og mere end ure, for at jeg falder dom over typen. Stillingtagen blot.
Jeg ser også en del som har godt råd, men går rundt som 50 - 60 årige med et tyndt quartsur til nogle få 100 kr - helt uintereserede i ure, bare de kender klokken. Det signal kan undre mig mere end det om uret er lille, stort, eller på begge håndled.
vh
•
Svar: 208
Tråde: 65
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg tror ikke engang jeg vil være i stand til at finde ord for hvor tåbeligt jeg synes det ser ud med et ur på hver arm. Så jeg lader være......
Jeg konstaterer blot at et ur på hver arm nok aldrig vil være noget jeg vil praktisere, måske fordi jeg ville ikke have den mindste ide om, hvad jeg skulle svare når jeg blev spurgt hvorfor. Jeg ser ikke rigtig ideen i det. Dermed er jeg måske enig med et tidligere indlæg, der refererer til antallet af hjerneceller. Hvis du har et Rolex på hver arm, blot for at vise at du har råd til mere end et ur, så svarer antallet af ure du har på, måske til antallet af hjerneceller der fungerer hos dig.
•