Hvad for et Panerai har du på idag?
Hej

Idag har jeg mit nyindkøbte Panerai Pam 24 på, og som bekendt gør jeg det ikke i billeder, men mit ur er afbilledet i en af ovenstående poster. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Idag har jeg mit nyindkøbte Panerai Pam 24 på, og som bekendt gør jeg det ikke i billeder, men mit ur er afbilledet i en af ovenstående poster. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Du fyrer den af Icon_e_biggrin
Det er sjældent man ser en der køber så mange ure, så hurtigt Icon_e_surprised
Hvor mange Pam har du købt her på det sidste. Jeg kan lige umiddelbart huske 3 indenfor meget kort tid Icon_e_surprised

Kim
Svar
Hej Kim T

Jeg hare bare læst din signatur. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Pam111

İmage
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Kim T
Jeg hare bare læst din signatur. Icon_e_biggrin
MVH Peter
Ja, men nu har jeg ændret den.
Indtil jeg igen får en Panerai Icon_e_wink

Kim
Svar
Denne som er på armen 24/7 (når jeg ikke lige tager billeder af det, eller skifter rem). Bruger dog også mit Seawolf, men kun på højre arm, og KUN herhjemme Icon_mrgreen

İmage
Svar
ClausT Skrev:Denne som er på armen 24/7 (når jeg ikke lige tager billeder af det, eller skifter rem). Bruger dog også mit Seawolf, men kun på højre arm, og KUN herhjemme Icon_mrgreen

İmage

Flot billede - det spænde på billedet var det det som fulgte med uret? Med mit kom et børstet Pre-V spænde, men kan jo være de har været leveret med forskellige spænder....., mit kom også med blå velcro...
Svar
Ja, det fulgte med. Samt en gul velcro....
Svar
ClausT Skrev:Ja, det fulgte med. Samt en gul velcro....

OK. De har nok leveret modellen med forskellige sæt.
Svar
Hej

Ligenu bærer jeg mit Pam 55 Tobacco dial, og jeg er ret vild med den brune urskive. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)