Svar: 352
Tråde: 31
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Med risiko for at sætte manges pis i kog, så er jeg ikke den store fan af Rolex som jeg tidligere har skrevet:
Jesper B Skrev:Jeg tror at andelen af Rolex-ejere der ikke har en pind forstand på ure, er langt højere end den er blandt ejere af IWC, JLC, Panerai, PP, AP etc.
Hvis en nyrig uden ur-viden, skal have et ur der skriger "jeg har penge" - køber de et Rolex.
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Det må du såmænd gerne sige for mig, Jesper B, selvom jeg er til Rolex og jeg godt ved, du har noget ret i det du siger.
Men for lige at svare på Jacobs oprindelige spørgsmål, så er svaret for mig VC. Jeg er klar over, at de laver meget rigtig godt og at de er på high-end listen. Jeg har endda forsøgt at gå ind i deres flagship store i Geneve for ligesom at prøve at overbevise mig selv om, at de skulle være på min radar-skærm. Men nej, jeg kan ikke få deres design til at sige mig noget. Jeg kommer nok heller aldrig til at eje et AP, GO, eller Panerai, men det med dem er det ikke på samme måde som VC; de siger godt nok ikke umiddelbart Pow! - men heller ikke det modsatte som VC. Men L&S, PP, F.P.Journe, Breguet kommer nu nok før AP, GO, Panerai. Ligesom JLC, der i øjeblikket pryder min venstre håndled, også gør det.
/Bjørn.
•
jacob jensen
Unregistered
Hvor er det et smukt venstre håndled du har Bjørn
•
Glashütte Original laver mange fede og flotte ure. Kunne godt tænke mig et på et tidspunkt.......
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Det er jo netop den forskellighed som denne tråd kommer ind på, det handler om. IMHO
Prøv at forestil jer et urrally, med folk som alle var til de samme ure.
Ville det ikke være kedeligt ?
For mig er det de forskellige ure, som jeg normalt ikke kommer i nærheden af, og menneskerne der gør urmøder interesante
Jeg flytter mig lidt (urmæssigt) hver gang jeg ser noget nyt og spændende.
Kim
•
Kim T Skrev:Det er jo netop den forskellighed som denne tråd kommer ind på, det handler om. IMHO
Prøv at forestil jer et urrally, med folk som alle var til de samme ure.
Ville det ikke være kedeligt ?
For mig er det de forskellige ure, som jeg normalt ikke kommer i nærheden af, og menneskerne der gør urmøder interesante
Jeg flytter mig lidt (urmæssigt) hver gang jeg ser noget nyt og spændende.
Kim
Du har ret, Kim. Jeg anede ikke hvad Panerai var, før jeg kom ind på dette forum. Første gang jeg så et, var her hos mig til det første urmøde jeg afholdte. Det var Jesper's (LJK).... Et ur jeg stadig mener er superfedt, imponerende, dragende og råt.....
•
jacob jensen
Unregistered
Det med at flytte sig og "opdage" nye og andre ure syntes jeg også er noget af det rigtig
gode ved dette forum.
Jeg startede med et Omega og skulle ihvertfald aldrig have et Rolex ,så viste HG mig JLC
verden og det blev mit mærke og nu ønsker jeg mig et Rolex til at sætte ved siden af det i winderen
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
jacob jensen Skrev:..og nu ønsker jeg mig et Rolex til at sætte ved siden af det i winderen 
Altså, Jacob. Du startede tråden med at spørge, hvad vi
ikke havde lyst til at købe. Og nu hi-jacker du så din egen tråd ved at fortælle, hvad du
vil købe. Du må altså se at få dig et bredt udvalg af JLC'er - og så kan du få dig en Rolex. Så bliver vi et perfekt match, da jeg jo har det brede udvalg på Rolex og bare en enkelt JLC.
/Bjørn.
•