Træf i gårdhaven
Som sagt så tænder jeg grillen op til træffet,så kan i selv tage det sul med i vil lægge på
så sørger jeg for at der er grønt,flutes og en slags kartoffel til.

Laver plads i køleskabet og sætter isterningen produktionen på max så skulle der være mulighed for at jeres drikkevare
kan holdes kolde under hele træffet.

Mad fra grillen kolde øl og drinks flotte ur og rare gæster jeg kan allerede nu se at det bliver en god aften Icon_cool
Svar
Det lyder altså rigtig lækkert Jacob, glæder mig til at se dig og de andre, tror det bliver en super hygge dag.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Hej Jacob, lidt grill mad er aldrig skidt, så jeg kigger også gerne forbi.
Mvh. Jesper
Svar
Du er kommet på A listen Icon_e_biggrin
Svar
Hej Jacob
jeg vil gerne deltage... grill mad er altid godt..og lidt ur snak.. Desuden har jeg aldrig mødt nogle herinde fra, i de snart 3 år jerg har været herinde.. Icon_e_confused

Holder til i Espergærde.. vil gerne køre med( så kan man drikke et par øl) ellers kører jeg og kan tage nogle med..

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
Lyder godt du er på listen Icon_e_biggrin
Svar
Så er det ikke længe til.
Jeg glæder mig til en grillaften i godt selskab Icon_e_biggrin

Kim t.
Svar
Yes det kommer nærmere og nærmere
jeg har dog lige en lalandia tur der lige skal klares først Icon_e_biggrin

Men jeg tror også det bliver hyggeligt,grillen er trukket ud og vejret ser også ud
til at gå i den rigtige retning så det kan ikke gå helt galt Icon_e_biggrin
Svar
Så nærmer gårdhave træffet sig med solrige skridt
vi bliver 10 stk hvis alle dukker op så der skulle være mulighed for at få set på en del ure og stadigvæk få hilst på alle. Icon_cool

Jeg sender jer en PB med min adresse skal i have en kørsels vejledning siger i bare til i jeres
endelige tilmelding Icon_cool
Svar
Sætte tidspunkt på hvornår vi starter her i tråden når vi kommer nærmere dagen Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)