En dejlig lørdag
Kender I det, at nogle dage bare er dejlige ? De føles som om, de har deres helt eget rolige tempo, og til tider, så kniber man sig selv i armen, fordi dagen bringer så mange gode ting. Sådan en dag har jeg idag Icon_e_biggrin

Jeg blev hevet ud af fjerene klokken 5 til morgen af mine piger, og så har vi ellers fået ordnet en masse praktiske ting samt været på familietur. Nu er det så blevet tid til at åbne den pakke, som posten kom med til morgen Icon_e_biggrin :

Dejligt, en Seiko Prospex box
İmage

Selv om jeg jo godt ved hvad den indeholder, så er det alligevel dejligt at åbne
İmage

Hang tags og plastic over det hele
İmage

Også fra den modsatte side
İmage

Så, at få lov til at pille det hele af, for så til sidst at smække uret på armen. Det ER da bare dejligt Icon_e_biggrin
İmage

Det er min anden Blue Sumo (SBDC003), men allerede da mit første røg ud af døren, der var jeg ikke i tvivl om, at jeg skulle have et igen Icon_e_wink Modellen er utrolig velfinisheret og designmæssigt gennemtænkt. I tilgift, så gør den blå skive med blå bezel uret til det perfekte jeans ur: Bredt anvendeligt og pænt uden at være for meget Icon_e_smile

Jeg slipper endda for at lave mad i aften, da svigermor har inviteret mig på besøg så jeg kan se fodbold. Hun laver så aftensmad imens Icon_e_biggrin For en god ordens skyld skal det lige nævnes, at jeg har verdens bedste svigermor Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Hej John

Det er virkelig lækkert! Hvor har du bestilt henne?

Hvad dækker Prospex navnet egentlig over?

Venlig hilsen
Jesper
Svar
Tillykke med den gode dag, uret og svigermor. Og tak for remmen Icon_e_wink
Svar
Håber du kan bruge den, Claus Icon_e_smile

Tak, Jesper - jeg er også selv vild med Sumo modellerne Icon_e_smile Modellen er, som seikos Prospex ure i øvrig alle er det, "Japan Domestic Models". Dvs, at modellerne kun kan købes i Japan. Hvorfor Japanerne vælger at beholde alle de super fede modeller helt for sig selv er mig en gåde Icon_e_confusedDer er dog nok en lille opblødning på vej, da f.eks. Grand Seiko (som i øvrigt intet har med Prospex serien at gøre) kan købes i Tyskland og Schweiz fra i år af. Måske vi en dag også ser udvalgte Prospex modeller i Europa, hvem ved ...

Prospex urene er Seikos bedre line-up af divere, såsom Marinemaster urene. Hertil kommer så et udvalg af Flightmaster, Landmaster og andre mere eller mindre interessante modeller. Du kan se hele Prospex serien her:

[url]"http://www.seiko-watch.co.jp/psx/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.seiko-watch.co.jp/psx/[/url]

Denne Sumo var jeg så heldig at fange på ebay.co.uk. Det hører dog absolut til sjældenhederne at finde en helt ny og ubrugt Prospex på ebay - heldig skal man jo også have lov at være engang imellem Icon_e_smile

Sumo lume hører i øvrigt til i den absolut gode ende Icon_cool

İmage
Svar
Tillykke med klokken - og med svigermor Icon_e_biggrin (ærligt, min er nu også OK!)
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Joepete Skrev:Håber du kan bruge den, Claus Icon_e_smile
Bestemt. Den passer supergodt....
Svar
Så må vi have et wrist-shot, Claus Icon_e_smile
Svar
På Japser Forum? Icon_e_surprised

Kommer om et øjeblik på Panerai Forum..... Icon_mrgreen
Svar
Hej Joepete

Tillykke med din nye klokke, jeg har selv et der er næsten mage til dog med orange skive og sort bezel, som jeg er meget glad for. Icon_e_biggrin

MVh Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)