Svar: 20
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hejsa på forummet
Så kom dagen hvor jeg blev ejer af et Rolex, valget faldt på et Submariner 14060M fra 2002 købt ved Micki.. Jeg har i nogle år været stor tilhænger af Breitlings Navitimer, men nu var tiden inde til et Rolex
Jeg mangler dog en lille "pose" eller hvad man skal kalde den til mit ur, når jeg er ude og feks. spiller golf. Hvor kan en sådan ting skaffes og er det noget man skal give sin højre arm for ?
Vh
Christian
Rolex Submariner 116610LV
Rolex 5513
Audemars Piguet 15300
Rolex Sub 16610
Breitling Navitimer A13322
Panerai PAM005
Rolex 14060M
Breitling SuperOcean A17360
•
Hej Christian.
Et godt valg. En 14060'er er jo en rigtig klassiker, og Micki er den helt rigtige at handle med. Ingen anelse om posen, men tillykke med dit nye ur, og velkommen.
•
Svar: 1,053
Tråde: 42
Tillykke med det.
Det er et fint ur som er meget behageligt at gå med, og Micki er en god guy
Kender desværre ikke til nogen specielle ur poser, udover de Rolex service etui der er lavet.
•
Svar: 472
Tråde: 16
Modtaget Likes: 3 i 1 svar
Givet Likes: 4
Hej
Måske dette kan bruges

.
[url]"http://www.mywatch.dk/product.asp?product=501" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.mywatch.dk/product.asp?product=501[/url]
•
Svar: 71
Tråde: 22
Kære Christian
Hjertelig tillykke med din no-date Submariner !
Det er et af de mest ikoniske og stilsikre ure, overhoved !
Derudover er det et bragende velkonstrueret og holdbart stykke værktøj,- langt ned i dybet.
Du har ikke behov for at tage uret af under nogen form for sportudøvelse, og vil givet nyde den noncelant fornemmelse af kvalitet,- også kvaliteten af dit eget valg, hvis du lader uret passe på sig selv, og opgiver alle ideer om små ruskindsposer m.v..
Uret ER den ultimative "beater", so hang the 20 grand, and let it loose
V.h.
Jacob
•
Svar: 43
Tråde: 7
Clubman Skrev:Hej
Måske dette kan bruges
.
[url]"http://www.mywatch.dk/product.asp?product=501" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.mywatch.dk/product.asp?product=501[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har selv idag kigget på præcis denne kasse, men mener ikke den passer godt til ure med stiv lænke (stål).
Hvis det blot handler om en pose til at forhindre ridser når det er i lommen, kan du sikkert erhverve en servicepose fra Klarlund til en rimelig pris.
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Jacob Skrev:Kære Christian
Hjertelig tillykke med din no-date Submariner !
Det er et af de mest ikoniske og stilsikre ure, overhoved !
Derudover er det et bragende velkonstrueret og holdbart stykke værktøj,- langt ned i dybet.
Du har ikke behov for at tage uret af under nogen form for sportudøvelse, og vil givet nyde den noncelant fornemmelse af kvalitet,- også kvaliteten af dit eget valg, hvis du lader uret passe på sig selv, og opgiver alle ideer om små ruskindsposer m.v..
Uret ER den ultimative "beater", so hang the 20 grand, and let it loose 
V.h.
Jacob
Jeg ville ALTID tag mit ur af når jeg spiller golf, det er meget hårdt for et ur med mekanisk optræk, når det får de slag.
Det du skal bruge er en Rolex service pose, de må kunne findes på nettet for 100-150 kr. Der passer uret perfeckt i.
•
Svar: 20
Tråde: 6
Hejsa
Tak for alle svar, der var en venlig sjæl der havde en pose liggende jeg kunne hverve mig.. Tak for det
Rolex Submariner 116610LV
Rolex 5513
Audemars Piguet 15300
Rolex Sub 16610
Breitling Navitimer A13322
Panerai PAM005
Rolex 14060M
Breitling SuperOcean A17360
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg har poser der ligger på mange hoteller til at pudse sko med. De er fine til ure - og du må gerne få en.....
Men original Rolex er det jo ikke.......
Hvis det så går lidt hårdere til eller uret også skal pakkes kan ur i pose puttes i et brilleetui.
Men ok, der findes mere elegante løsninger.
vh Baun
•