Datejust Turn-O-Graph 116264
jladefoged Skrev:Efter lidt logistik problemer endte det med at jeg mødtes med Bjarne i Fredericia i torsdags for at hente uret.
Og det er dælme et flot ur. Jeg skal lige vende mig til at urskiven er hvid i stedet for den koksgrå jeg har set på i snart 5 år, men det kan ikke tage mange dage Icon_e_wink

Jeg har kigget til i de papirer som følger med uret og bruganvisningen er på italiensk da det er købt i Italien.
Er det muligt at skaffe en brugsanvisning på dansk eller engelsk til sådan et ur? Italiensk er ikke min stærke side Icon_rolleyes

Tillykke med det lækre nye ur!

Mon ikke du skal tjekke Ebay eller R-L-X eller noget i den stil for at finde en manual på engelsk eller dansk?
Svar
Hej

Såvidt jeg ved fåes den ikke på dansk, men både på tysk og engelsk. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg har fundet en engelsk oyster og datejust manual på ebay.co.uk som gerne skulle være på vej med posten Icon_e_smile
mvh
Jeppe
Svar
Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at tage et billede af uret Icon_rolleyes
İmage
mvh
Jeppe
Svar
Det kan godt være dette er et dumt spørgsmål, men hvad skal du bruge manual til?

Ellers et meget fint ur! Jeg har stadig mit første Rolex til gode, men det kommer nok på et tidspunkt.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
jkjaers Skrev:Det kan godt være dette er et dumt spørgsmål, men hvad skal du bruge manual til?

Ingenting udover at jeg er nysgerrig og ikke er specielt god til italiensk Icon_e_wink
mvh
Jeppe
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)