Deltagerliste "Ur Rally 2010"
Uanset ny som gamle hoveder.
Så har vi det hyggeligt og man får sat hoveder på mange dem, man ellers blot skriver med.
Og sikke nogle hoveder dag derpå.... men sjovt det er det.... også bagefter.
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Ny og ny - jeg er knapt 53, så helt ny er jeg vel ikke.

men jeg har mere end 20 nye ure (i forhold til sidste år med) så lidt fornyelse er der da.

men for nogen vil det selvfølgelig stadig være 80 - næsten ens ure Icon_mrgreen

Sorry - det bliver ikke anderledes!

vh baun
Svar
hr.holm Skrev:.. overvejer lige..
mvh hr.holm
Der er da ikke noget at overveje Icon_e_wink
Jo flere, jo bedre og det kan godt være at jeg er utålmodig, men det går lidt trægt med tilmeldinger.

Hvor mange skal der være før det gennemføres Icon_question

Og endnu en gang vil jeg lige nævne at jeg kører ruten Næstved/Slagelse/Fyn/Jylland/Urrally
og har plads til 2 i bilen UB Icon_e_smile
Svar
Der findes ingen anden mulighed i DK, for at se så mange forskellige ure som her - møde så mange forskellige ur-mennesker, se tilbehør - handle indbyrde, blive klogere, få kaffe, vand øl, mad, vin - fadbamser og andet til sen aften, eller smutte tidligere hvis man er mæt - INGEN anden mulighed for så meget om ure på så kort og hyggelig tid og der er INGEN der skal tro de bare kommer til at stå og flagre i et hjørne eller være udenfor med for få ure eller andet - ALLE bliver ALTID godt behandlet af ALLE tilsiger al erfaring fra møder på Frederiksberg, Horsens og Herning tidligere
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
@Hannover - Tak for at du gav dig tid til at "samle trådene om", hvad et Ur Rally er. Dit indlæg er som talt ud af mit hjerte.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
hannover_dk Skrev:Der findes ingen anden mulighed i DK, for at se så mange forskellige ure som her - møde så mange forskellige ur-mennesker, se tilbehør - handle indbyrde, blive klogere, få kaffe, vand øl, mad, vin - fadbamser og andet til sen aften, eller smutte tidligere hvis man er mæt - INGEN anden mulighed for så meget om ure på så kort og hyggelig tid og der er INGEN der skal tro de bare kommer til at stå og flagre i et hjørne eller være udenfor med for få ure eller andet - ALLE bliver ALTID godt behandlet af ALLE tilsiger al erfaring fra møder på Frederiksberg, Horsens og Herning tidligere
vh
Det er også værd at nævne, at det er ligegyldigt om man er direktør eller arbejdsmand... Titler betyder intet, bare man interessere sig for ure....
Svar
Så er man tilmeldt efter en lille opfordring, tak Torben Icon_e_wink, vi ses i maj!
Svar
Hej.
Nu har jeg været med, tror det er 4x og kun haft et ur med ud over det jeg går med. Jeg ser rigeligt med ure til daglig, da det er det jeg lever af, men nyder alligevel at se alle de andres ure og snakke med alle dem som har dem. Har aldrig mødt nogen form for diskriminering af nogen art, det være antal ure, pris på ure eller hvilke mærker.
-Skal igang med Inger's Georg Jensen bøjleur, hun fik det i julegave, en ældre, første generation, med et peseux 7001 værk. Skal lige have en blid polering og så med til ur-rally for første gang.
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
HenrikSMøller Skrev:Så er man tilmeldt efter en lille opfordring, tak Torben Icon_e_wink, vi ses i maj!
Jamen, du har jo heller ikke så langt hjem Icon_e_wink Tillykke med dagen.....
Svar
Brusen Skrev:Nu anser jeg ikke mig selv som ny herinde, og jeg deltog da gerne hvis jeg havde mulighed for det, men det ville da være fedt hvis det blev afholdt i Danmark(på sjælland) næste år Icon_cool
Hej Brusen

Urrallyet bliver jo netop afholdt i Danmark, og ikke på djævleøen, for som bekendt er der jo kun halv så langt til Jylland fra Djævleøen, som der er fra Djævleøen til Jylland, er du i tvivl med hvad jeg mener kan du jo bare spørge Speedy. Icon_mrgreen

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)