Tudor Monte Carlo - igen
#21
morgan Skrev:
Fumle Skrev:Hvor er det lækkert Morgan...... Ville ønske jeg havde pengene til sådan en flab det er så cool
Stor misundelse og respekt herfra _o_
PS. Morgan du må da kunne finde en snowflae fra 75 til mig i god stand Icon_razz

Der er masser af snowflakes på nettet til salg. Tricket er at finde en god en. Icon_smil Især dem fra før 74-75 har stor tendens til skive opløsning.

M


Jeps det er også mit store problem, at finde en "pæn" udgave fra 1975....Når man så finder en, ja så ved de sQ godt hvad de vil have for dem.
Sidste jeg kiggede på stod så vidt jeg kunne se på billeder rigtig flot men prisen var så også 4200 euro, hvilket jeg vil mene er en meget overdrevet pris, men jeg kan jo tage fejl.
Svar
#22
God snowflake ligger på 15-20k. Sølle eksemplarer mellem 8-15k. MN ligger mellem 30 uden pap til 75 for perfekt med pap og historie...
Svar
#23
Så er den tilbage fra service hos Klarlund. Som altid har de gjort et super godt arbejde.
Dog har den ikke exotic dial, men alligevel ret flot exemplar af en Tudor big block chrono ref. 94300, ca 1980-83.İmage
___________________________


Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar
#24
Hej Morgan

Mit Tudor Submariner Snow Flake er reference 7016/0 og serie 742XXX, og med mørkeblå urskive og fadet lynetteindlæg, alt originalt, og helt upoleret, og iøvrigt også en af mine absolutte keepere. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)