Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
morgan Skrev:Enig med Baun. Nørderne (dvs. alle på det her forum) er uden for kategori. I den virkelige verden fungerer "profiling" udmærket.
Mvh M
Du har da ellers ved tidligere lejligheder påstået det modsatte.
At flere af dem du kender med "penge" absolut ikke viste det med deres påklædning.
Jeg tror udtrykket var t-shirt og klipklappere, eller husker jeg forkert
Mvh. Kim
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg tror også mange af "de rigtig rige" optræder i afslappet påklædning.
Men jeg har en fornemmelse af at visse ting alligevel afslører dem. Noget med mærker (fx. uret) - men også andre detaljer....
Og når det kommer til stykket er det nok ikke så mange der går ind i en fin ur butik og køber et AP i guld iført shorts, T-shirt og klip klapper.
Mere sansynligt lækkert mærkevaretøj i hør, dyre håndsyede sko, dyr skjorte og et JLC Reverso på armen. Afslappet, men dyrt. At der så også er nogen få det ingen penge har der også ligner en milion er noget andet!
Desværre har jeg ikke personlige erfaringer med at være "rigtig rig" - men jeg tror livet er for kort til billigt tøj, sko og ur, hvis penge er noget man bare har!
vh baun
•
jacob jensen
Unregistered
Baun Skrev:jacob jensen Skrev:Jeg nægter at tro på at der findes en sælger som spotter ham der virkelig vil købe i butikken 9 ud af 10 gange,han findes ikke.
Jeg er selv af folk som kender og ikke kender mig blevet omtalt som en dygtig sælger,jeg har også været til flere møder hvor der var folk som mente de var virkelige dygtige sælgere 
Jeg vil give Kim T ret du kan ikke bedømme folk ud fra hvad du ser men er "nødt" til at
behandle alle som en der står og vil købe nu.
Din erfaring kan kun bruges til at sorter de helt åbenlyse osere fra,og så ellers til at
gøre dine salgsredskaber mere skarpe.
Det handler om at finde ud af hvilke slags person du står over for at skulle lave en evt. handel med og så går videre derfra,den sikkerste vej til ikke at få handelen er at undervuderer hans økonomiske formåen.
Nu tænkte jeg jo ikke så meget på biler, men på virkelig high end guldure.
Og det gør en stor forskel. Man skal have mange flere penge for at give 200 K ud til et ur (tror jeg) end for at give 5-700 K ud til en bil. Altså når vi lige regner hobby folkene fra. De er specielle.
Jeg tror godt at dygtige sælgere hos luksus ur AD kan spotte kunder i den klasse der "normalt" vil og kan købe ure i den klasse.
Men det er bestemt ikke noget jeg ved!
vh Baun
OK Baun jeg er af den overbevisning at det ret beset kan være total ligemeget hvad man sælger,jeg har set folk der nærmest lignede bumser med guld Rolex på armen så jeg tror ikke på din påstand holder.
Men det er kun min overbevisning.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Ja ja de findes - men det er altså ikke det normale - vel ca 10%
højest
vh baun
•