egnet "beater"
#11
Hi jacob,i would go for iwc.aquatimer.They are really down in price right now.Sinn is good,but not sure about service in denmark.I have had two aquatimers,great watch fantastic bracelet.If price to high,i would go for seiko. willy
Svar
#12
Du har helt ret, Peter, Aquagraph´en ser ud til at være bliver overhalet af Sinn på dén præstation Icon_e_wink

Jacob, hvilket budget er til rådighed for køb af en "lidt af hvert, men også beater" chrono diver ? Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
#13
Hvis jeg beslutter mig for at købe noget nu er der ca 20k at gøre med
som sagerne står lige nu er IWCeren lidt foran 16600 pt.

Det er jo super kvalitet for hvad jeg syntes er rimelige penge.

Men jeg er jo også meget vild med Rolexs diver design,og DSeren er drømmen men det gør så
at jeg vil få sat flere penge i ure end jeg bryder mig om derfor måske en 16600 ville være sagen,ak ja de kære små tikkende værker Icon_e_biggrin
Svar
#14
Du er så gået lidt fra chrono-kravet, kan jeg forstå ?

Mener at have set en IWC Aquatimer i stål til under 20K her på salgssiden. Det, synes jeg, er et ret godt køb. Som nænvt lidt tidligere i tråden, så er IWC´s lænke utrolig lækker Icon_cool Du går dog nok ikke galt i byen med nogle af de ure, som du har i kikkerten lige nu Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
#15
Ja det bliver nok ikke en Crono alligevel er mere til et simpel seriøst diver design,
må se om jeg kan få besluttet mig Icon_e_biggrin
Svar
#16
jacob jensen Skrev:Ja det bliver nok ikke en Crono alligevel er mere til et simpel seriøst diver design,
må se om jeg kan få besluttet mig Icon_e_biggrin

Jeg har på fornemmelsen at du kunne blive helt solgt til Rolex - hvis du gik med et en måneds tid.

Det er ikke for ingenting at mange, mange bare elsker Deres Rolex. - Køber du et IWC eller Omega..... vil du hele tiden tænke.... måske skulle jeg have købt et Rolex.

Man skulle tro jeg kendte dig...... det gør jeg jo ikke, så jeg kan være helt galt på den. Det er bare min fornemmelse.

vh baun
Svar
#17
Baun Skrev:
jacob jensen Skrev:Ja det bliver nok ikke en Crono alligevel er mere til et simpel seriøst diver design,
må se om jeg kan få besluttet mig Icon_e_biggrin

Jeg har på fornemmelsen at du kunne blive helt solgt til Rolex - hvis du gik med et en måneds tid.

Det er ikke for ingenting at mange, mange bare elsker Deres Rolex. - Køber du et IWC eller Omega..... vil du hele tiden tænke.... måske skulle jeg have købt et Rolex.

Man skulle tro jeg kendte dig...... det gør jeg jo ikke, så jeg kan være helt galt på den. Det er bare min fornemmelse.

vh baun
Citat:
I do not think you can compare omega with iwc.The over all quality of any iwc,is far superior to omega.Jacob said he wanted chrono model.If i had to pick between aquatimer basic or rolex dweller.Well to be honest rolex is the watch that still looks good even after years of hard use.Its a hard choice,they are both very good watches. willy
Svar
#18
willy Skrev:
Baun Skrev:
jacob jensen Skrev:Ja det bliver nok ikke en Crono alligevel er mere til et simpel seriøst diver design,
må se om jeg kan få besluttet mig Icon_e_biggrin

Jeg har på fornemmelsen at du kunne blive helt solgt til Rolex - hvis du gik med et en måneds tid.

Det er ikke for ingenting at mange, mange bare elsker Deres Rolex. - Køber du et IWC eller Omega..... vil du hele tiden tænke.... måske skulle jeg have købt et Rolex.

Man skulle tro jeg kendte dig...... det gør jeg jo ikke, så jeg kan være helt galt på den. Det er bare min fornemmelse.

vh baun
Citat:
I do not think you can compare omega with iwc.The over all quality of any iwc,is far superior to omega.Jacob said he wanted chrono model.If i had to pick between aquatimer basic or rolex dweller.Well to be honest rolex is the watch that still looks good even after years of hard use.Its a hard choice,they are both very good watches. willy


Jeg sammenligner ikke IWC og Omega..... men det mener jeg iøvrigt godt man kan, men det er så noget helt andet.

vh Baun
Svar
#19
Sorry baun i misunderstood you.As you say a diferent discussion. Icon_e_smile willy
Svar
#20
Baun Skrev:
jacob jensen Skrev:Ja det bliver nok ikke en Crono alligevel er mere til et simpel seriøst diver design,
må se om jeg kan få besluttet mig Icon_e_biggrin

Jeg har på fornemmelsen at du kunne blive helt solgt til Rolex - hvis du gik med et en måneds tid.

Det er ikke for ingenting at mange, mange bare elsker Deres Rolex. - Køber du et IWC eller Omega..... vil du hele tiden tænke.... måske skulle jeg have købt et Rolex.

Man skulle tro jeg kendte dig...... det gør jeg jo ikke, så jeg kan være helt galt på den. Det er bare min fornemmelse.

vh baun

Det er en MEGET god fornemmelse Baun Icon_e_biggrin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)